ONLINE ZSŰRI

Antal Alexa

WWF

Kommunikációs vezető

Bak Anita

Merlin Communications

Senior Account Manager

Balaton Anita

Café PR

Ügyvezető, partner

Balatoni Zsófia

Uniomedia

Managing Director, Founder

Batta Barnabás

MITTE Communications

Stratégiai igazgató

Bedy Krisztina

Avantgarde Group

Ügyvezető igazgató

Beke Zsuzsa

Richter Gedeon

PR és Kormányzati Kapcsolatok vezető

Bőhm Kornél

Spindoc Kommunikációs Hálózat

Alapító

Császári Attila

adidas

Sportmarketing menedzser

Erdős Gergely

Insomnia

Tulajdonos ügyvezető

Farkas Franciska

Red Lemmon Media

Managing Partner

Ferling József

BNI Center

Ügyvezető igazgató

Freund Judit

Arteregó

Ügyvezető igazgató

Gáspár Bence

OTP Bank

Kommunikációs irányító

Gergály Kriszta

KRQ Communications

Kommunikációs szakember

Heimberger Zsolt

REON Digital

Managing Director

Horváth Gergő

Nissan Sales CEE Kft.

PR & Marketing Manager

Horváth Katalin

Vermis Production

Ügyvezető, online PR szakértő

Iván Balázs

Hungarian Good Option PR

Senior tanácsadó

Károlyi Zsuzsanna

E.ON Hungária

Kommunikációs vezető

Kolma Kornél

Sakkom Interaktív

Ügyvezető

Körömi János

Clue PR

Ügyvezető

Kuritár Csaba

Tricky Communication

CEO/Creative Director

Maczelka Márk

SPAR Magyarország

Kommunikációs vezető

Mamusits Péter

Lounge Communication

Ügyvezető

Mentes Endre

ACG

PR vezető

Ószabó Attila

LA Communications

Ügyvezető igazgató

Petrányi-Széll András

PS:PRovocative

Partner

Pogány Éda

Coca-Cola HBC

Group Extrernal Affairs Director

R. Kovács Dániel

Front Page Communications

Ügyvezető igazgató

Saliga Enikő

Wolf Kommunikáció

Médiakapcsolati vezető

Szántó Balázs

Noguchi Porter Novelli

Ügyvezető partner

Szederkényi Zita

Dreher Sörgyárak Zrt.

Vállalati kapcsolatok vezető

Tóth Veronika

LWp Kommunikáció

Operatív igazgató

Varró Szilvi

XKK

Ügyvezető igazgató és alapító

Vásony Nóra

Zerocom.

Managing Director

Vidor Eszter

VM.komm

Ügyvezető igazgató

Vető Viktória

Sziget Iroda

Sajtófőnök

Virágh Adrienn

Siemens Magyarország

Kommunikációs és kormányzati kapcsolatok igazgató

SZEMÉLYES ZSŰRI

ZSŰRIELNÖK

Horváth Magyary Nóra

Kommunikációs ügyvezető igazgató

K&H Csoport

Végzettsége közgazdász, PR szakember. A Budapesti Gazdasági Főiskolai tanulmányai közben külföldön specializálódott marketingre és kommunikációra (Hanze Polytechnic, Hollandia illetve Manchester Metropolitan University, Anglia), majd PR másoddiplomát szerzett. Később TV riporter-szerkesztőnek tanult. Szakmai pályafutását PR munkatársként illetve főmunkatársként kezdte különböző vezető magyar és nemzetközi kommunikációs ügynökségeknél, majd 6 éven át a The Coca-Cola Company magyarországi közkapcsolati és kommunikációs igazgatójaként folytatta, jelenleg pedig 14 éve a K&H Csoport kommunikációs ügyvezető igazgatója.

Legnagyobb szakmai sikerei közé tartozik a Johnson&Johnson cég babaápolási termékeinek a magyar egészségügyi pr kommunikációja, a Coca-Cola nemzetközi termékminőségi válságának magyarországi kommunikációja, Magyarország eddigi legnagyobb brókerbotrányának válságkommunikációja, a K&H Csoport arculatváltási és márka-újrapozícionálási kampányának levezénylése és a K&H gyógyvarázs mesedoktorok társadalmi önkéntességi program elindítása. Évek óta az EFFIE díj, az 50 Tehetséges nő illetve 50 Tehetséges magyar fiatal és az 50 Legbefolyásosabb média személyiség zsűrijének tagja. Ezen utóbbi listának 6 évig és a 20 Kreatív magyar nő összeállításnak is díjazottja. A legutóbb összeállított Top 50 Legsikeresebb marketingvezető listán a második helyen szerepelt.7 bronz és 2 ezüst EFFIE, 1 IPRA Golden World Award, 2 CSR Best Practise, 2 Golden Lollipop, 2 bronz Arany Penge díj és 1 Sándor Imre PR fődíj birtokosa. Külföldi és magyar konferenciák illetve hazai egyetemek rendszeres vendégelőadója. Cégcsoportján belül és azon túl is fiatal szakemberek mentora.

A Kreatív delegáltjai

Vándor Ágnes

Ügyvezető igazgató

Professional Publishing Hungary Kft.

Mérnök-közgazdászként a gyógyszeriparban kezdett dolgozni a Richterben nemzetközi kapcsolatok majd az MSD-ben marketing területen. A médiába az orvosi lapok kapcsán került, ahol a kiadó bővülésekor 2007-től a Kreatív Csoport vezetője lett. 2010 óta a legnagyobb hazai szaklapkiadó, a Professional Publishing Hungary ügyvezetőjeként szakmai médiumok napi online és havi print megjelenéseiért, valamit évi 50-60 szakmai versenyért és rendezvényért felel az FMCG, turisztikai, ipari-mérnöki, orvosi szektorokban, a kommunikációs szakmában és a dohányipar trade terültén.

A PPH évről évre jobb üzleti eredményeket ér el többek között a portfólió szélesítésének, a sokrétű termékfejlesztésnek, de első sorban a három éve teljesen átszervezett remek csapatnak köszönhetően.

Ágnes tagja az MLE felügyelőbizottságnak, az Egyenlítő körnek és a Mensa HungarIQa egyesületnek.

Perlaky-Papp József

A Budapesti Metropolitan Egyetem címzetes docense, pr stratéga, az Executive MBA Public Relations szakirány vezetője

Budapesti Metropolitan Egyetem

Közgazdász, marketing szakközgazdász, politikai szakértő.
23 éve foglalkozik kommunikációval, az első 7 évben vállalatok marketing vezetőjeként dolgozott, azóta tanácsadóként keresik.
13 éve tanít főiskolán, egyetemen public relations-t, politikai pr-t, politikai marketinget.
A Budapesti Metropolitan Egyetemen két Executive MBA képzést vezet, a Public relations és a Stratégiai marketing képzéseket.
Az egyetem keretei között alapította Közép-Kelet Európában az első diplomát adó Krízis- és válságkommunikációs szakirányt.
Vállalatvezetők, polgármesterek, politikusok tanácsadója.
Szakterülete a kríziskommunikáció, vezetőket készít fel nehéz helyzetek kezelésére, városmárkákon dolgozik.
A médiában rendszeresen kérik szakmai véleményét kríziskommunikáció, közéleti és politikai kommunikáció, márkázás témákban.

A MAKSZ delegáltjai

Szalay Dániel

Újságíró, podcaster, a 24.hu Média rovatának szerkesztője

24.hu

Dániel 1982-ben született Budapesten. Már általános iskolás kisdiákként, a kilencvenes évek közepén elkezdett a figyelme a média világa felé fordulni: eleinte a családjáról szóló újságot kezdett el készíteni hobbiból, majd az iskolarádióban és a kerületi diákújságban kezdett el tevékenykedni. Nem sokkal később, a gimnáziumi évek alatt már az Internet Kalauzban és a Prim Online-on, valamint a Népszabadságban publikált. A Figyelőtől a Computerworldig sokfelé megfordult, amiből külön is kiemelendő a Petőfi Rádió Modem Idők, majd Netidők című műsora, ahol 2001 és 2006 között online szerkesztő, produkciós asszisztens és riporter volt. A Klubrádióban Mobil címmel volt műsora. Többször is dolgozott az RTL-nek (tévéműsort készített és online szerkesztő volt), az MTV-nek és a Kossuth Rádiónak, illetve különböző médiapiacról szóló lapoknak (Reklámvonal, Médiapiac, Digitalhungary, Marketing&Media stb.). 2009-ben talk típusú, jelenleg is működő podcastot hozott létre vipcast néven. Közben elvégzett két főiskolai képzést is a BKF-en (mai nevén Budapesti Metropolitan Egyetem): az egyik kommunikáció-újságírás, a másik pedig kereskedelem és marketing szak pr szakirányon. A 24.hu-n a Média rovatot szerkeszti, emellett márkamagazinok szerkesztőjeként is ismert.

Várkonyi Beáta

Vállalati Kapcsolatok Igazgató

Danone Kelet- Európa

Szűcs László

Kelet-közép-európai PR és kommunikációs vezető

Viacom International Media Networks

2015 óta a Viacom CEE régiójának PR és kommunikációs tevékenységét irányítja. Ezt megelőzően 14 éven át a UPC Magyarország PR és kommunikációs igazgatójaként tevékenykedett, korábban pedig média-szakújságíróként dolgozott. Részt vett a Magyar Kábelkommunikációs Szövetség illetve a Reklámszövetség elnökségének munkájában is.

Az MPRSZ delegáltjai

Sztaniszláv András

Stratégiai kommunikációs tanácsadó

PersonaR Kft vezető partnere

Stratégiai kommunikációs tanácsadó, a PersonaR Kft vezető partnere. Több mint másfél évtizedes szakmai karrierjét szabadúszó újságíróként, szerkesztőként kezdte. 2005 óta foglalkozik PR kommunikációval, elsősorban nagyvállalati ügyfelekkel dolgozik. Szakterülete a tervezés, tartalom- és stakeholder menedzsment, mérés és értékelés, valamint fenntarthatósági és felelősségvállalási kommunikáció.

2013-2016 között az Egyesült Királyságban élt, ahol több kommunikációs projektben is dolgozott; azóta részben újra Magyarországon segíti ügynökségek és vállalatok kommunikációját független tanácsadóként. Két és fél éve az angol Chartered Institute of Public Relations (CIPR) nemzetközi tagozatának alelnöke és Magyarországról elsőként lett akkreditált PR szakértő. 2016 tavasza óta az International Communications Consultancy Organisation (ICCO) Magyarországot képviselő vezetőségi tagja, valamint a Magyar PR Szövetség nemzetközi nagykövete.

Siska Mátyás

Elnökségi tag

MPRSZ

Okleveles közgazdász, minősített junior üzletviteli tanácsadó, a hazai kommunikációs piacon nagy tapasztalattal rendelkező üzleti kommunikátor szakember. Főként az online PR megoldások, a közösségi kommunikáció, az online kríziskommunikáció és hírnévmenedzsment témában tart rendszeresen szakmai prezentációkat, a sajtó gyakran megszólaltatott szakértője.

Szakmai pályafutását vállalkozóként kezdte, majd social media üzletágvezetőként csatlakozott a Merlin Communications csapatához, ahol később üzletfejlesztési igazgatóként tevékenykedett. Az elmúlt több, mint egy évtizedben a KKV szektor képviselőitől kezdve hazai és nemzetközi nagyvállalatokig, állami hivatalokig bezárólag színes, izgalmas ügyfélkörrel dolgozott, így  többek között  részt vett a Converse, az O’Neill, a Magyar Telekom, a Richter Gedeon, a Procter&Gamble vagy a Nescafé hazai kommunikációs programjainak megvalósításában is.

Az ügynökségi világot követően pályafutását ügyféloldalon folytatva a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara marketing igazgatójaként felelős a szervezet marketingkommunikációjának tervezéséért és megvalósításáért.

2011-től a Kürt Akadémia Net-Works képzésének oktatója.

2012-ben a PR Herald szerkesztősége beválogatta a magyar PR szakma kiemelkedő szakembereit bemutató „A hazai PR szakmai arcképcsarnoka” című portrékötet szereplői közé. 2013 decemberétől a Magyar Public Relations Szövetség elnökségének tagja.

Molnár Csaba

Közösségfejlesztési igazgató, igazgatósági tag

MagNet Magyar Közösségi Bank Zrt.

2010. év elején csatlakozott a MagNet Bankhoz, a felvállalt közösségi banki stratégia megvalósítására. A Bank közösségfejlesztési területét vezeti, amely magában foglalja a szervezet humán stratégiájának, külső és belső kommunikációjának, illetve márkájának és marketing tevékenységének fejlesztését, továbbá a Bank civil partnereivel való együttműködésének és társadalmilag felelős stratégiájának alakítását.
2013 óta a Bank egyik részvényese és a Bank igazgatóságának tagja.
 
Kommunikációs, szervezet- és vezetőfejlesztés, illetve humán erőforrás menedzsment területen már több mint 18 éve dolgozik, nemzetközi és hazai, illetve pénzügyi, nagyvállalati és tanácsadó cégeknél egyaránt.
Utóbbi évek érdekesebb kihívásai: Felelős pénzintézetek GRI FSSS pénzügyi ágazat jelentéstételi útmutató magyar adaptációnak lektora, ARC kiállítás zsűritag (civil szervezetek szekció), Dazoo shortfilms KAP pályázat, MPRSZ CSR Best Practice zsűritag, iGEN (Innovatív Generáció) Mentor.

"A szakmai tapasztalataim komolyságának ellenére, ma is gyakran azon kapom magam, hogy akár a felvállalt stratégiánk kapcsán is optimistán és lelkesedéssel gondolok a jövőnkre. Még ha ezt sem jelenértékben, sem bruttó boldogságindex növekedésben számszerűsíteni nem lehet. Továbbra is töretlenül hiszek például tudatos fogyasztóban. Abban, akinek eddig csak biopiacról származó zöldsége, fair trade kávéja, lassabb tempója, kisebb ökolábnyoma, több könyve, városi bringája, vagy jógamatraca volt. De most már tudjuk róla, hogy nem csak akkor viselkedik így, amikor költi a pénzét, hanem akkor is, amikor épp megtakarítja. Ami jó. Ráadásul úgy látjuk, ez nem múlik el neki. Ezért is szeretjük őt nagyon. Meg azt is, amit mi csinálunk. Egy jó és szerethető bankot, nyitott gondolkodású, aktív munkatársakkal, ügyfelekkel, közös értékek, tudatos választásokkal és felelős döntésekkel. Ma már lehet idehaza is szelektíven bankolni."