áLTALÁNOS INFORMÁCIÓK

A verseny kiírója, a Kreatív kiadója, a PPH Media. A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk.

A Prizma Kreatív PR Díj 2018 nyertesei és shortlistesei automatikusan felkerülnek a Kreatív PR Toplistára az MPRSZ és a MAKSZ PR tagozata támogatásával.

Pályázók köre:

A Prizma Kreatív PR Díjra pályázhat bármilyen Magyarországon bejegyzett ügynökség, illetve PR-tevékenységet végző, vagy ilyet megrendelő egyéb cég.


Beküldendő munkák:

A versenyre 2017. szeptember 1. és a nevezési határidő lejárta között, Magyarországon futó PR-projektek, illetve PR-aktivitások és -megoldások nevezhetők.


A három főkategória:

​ I. kategóriában különböző típusú projektmegoldásokkal,
 II. kategóriában a PR-tevékenységhez kapcsolódó eszközökkel (például kiadványokkal, médiamegoldásokkal) lehet pályázni,
 III. kategóriában szektoronkénti/iparági bontás szerint indíthatóak a kampányok.

A három főkategórián belül alkategóriák ide kattintva érhetőek el.


A verseny menete:

 nevezési határidő: október 5., 15.00
 online zsűrizés: október 19-től
 nevezési díj befizetésének határideje: november 5.
 személyes zsűrizés: november 7.
 shortlist kihirdetése a Kreatív Online-on: november 9.
 díjátadó: november 20.