áLTALÁNOS INFORMÁCIÓK

A verseny kiírója, a Kreatív kiadója, a PPH Media. A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk.

A Prizma Kreatív PR Díj 2017 nyertesei és shortlistesei automatikusan felkerülnek a Kreatív PR Toplistára (az MPRSZ és a MAKSZ PR tagozata támogatásával)


Pályázók köre:

A Prizma Kreatív PR Díjra pályázhat bármilyen Magyarországon bejegyzett ügynökség, illetve PR-tevékenységet végző, vagy ilyet megrendelő egyéb cég.


Beküldendő munkák:

A versenyre 2016. szeptember 1. és 2017. augusztus 31. között Magyarországon futó PR-projektek, illetve PR-aktivitások és -megoldások nevezhetők.

A három főkategória:

   ​I. kategóriában különböző típusú projektmegoldásokkal,
  II. kategóriában a PR-tevékenységhez kapcsolódó eszközökkel (például kiadványokkal, médiamegoldásokkal) lehet pályázni,
 III. kategóriában szektoronkénti/iparági bontás szerint indíthatóak a kampányok.


A nevezési lapon kívüli nevezési anyagokon (esettanulmányi film, prezentáció, printhirdetések elektronikus formái és egyéb kiegészítő dokumentumok) semmilyen formában sem szerepelhet a pályázó ügynökség neve vagy logója (még a fájl elnevezésében sem)! Amennyiben a pályázatban a nevezési lapon kívül szerepel az ügynökség neve, az kizárást von maga után.

A verseny menete:

  nevezési határidő: október 6.,18.00
  online zsűrizés: október 20-tól
  nevezési díj befizetésének határideje: november 6.
  személyes zsűrizés: november 9.
  shortlist kihirdetése a Kreatív Online-on: november 10.
 díjátadó: november 22.

Nevezési határidő: 2017. október 6., 18:00