NEVEZÉs 

A nevezést a nevezési űrlap kitöltésével és a nevezési feltételek elfogadásával adhatjátok be. Ha ez megtörtént, küldünk egy visszaigazoló e-mailt a kapcsolattartónak, amelyben megtaláljátok a munkák feltöltéséhez szükséges instrukciókat.

Ha egy kampányt több kategóriában is neveztek és különböző elemeit mutatnátok be a zsűrinek, kérjük, külön nevezésként töltsétek fel őket! Minden bejelölt kategória külön nevezésnek minősül.

Arra kérünk titeket, hogy se a megjelent munkákon, se a kísérő esettanulmányban, leírásban ne szerepeljen az ügynökség neve vagy logója, a fájlnevekben sem! Ha mégis odakerül valahova, az érintett munkát kizárhatjuk. 

A nevező garantálja, hogy a pályázatokban tényleges, valós adatok szerepelnek. A díjazottakat (a pályázót, a társpályázót és a megbízót) úgy szerepeltetjük, ahogy a pályázatokban megadjátok őket.

Társpályázók esetén a Prizma Kreatív PR Díjért kapható Apex PR Toplista pontokat a pályázók a nevezési űrlapon feltüntetett arányban osztják meg egymás között. Amennyiben nincs megosztás feltüntetve, akkor a pályázók között a PR Toplista pontok egyenlő arányban oszlanak meg.

ELSŐ NEVEZÉSI HATÁRIDŐ: 2024. OKTÓBER 14.
Normál nevezési díj: 69 900 Ft + áfa/nevezés
A PR-vezérelt integrált kampány kiemelt alkategóriában: 79 900 Ft + áfa/nevezés

MÁSODIK NEVEZÉSI HATÁRIDŐ: 2024. OKTÓBER 21.

Végső nevezési díj: 74 900 Ft + áfa/nevezés
A PR-vezérelt integrált kampány kiemelt alkategóriában: 84 900 Ft + áfa/nevezés

UTOLSÓ ESÉLY NEVEZÉSI HATÁRIDŐ: 2024. OKTÓBER 25.
Végső nevezési díj: 79 900 Ft + áfa/nevezés
A PR-vezérelt integrált kampány kiemelt alkategóriában: 89 900 Ft + áfa/nevezés

A nevezési díj befizetéséhez átutalásos számlát küldünk a kapcsolattartónak. Ha, a ne vezési díj nem érkezik meg 2024. október 30-ig, akkor a pályamunka nem kerül a főzsűri elé. A nevezés megrendelésnek minősül és fizetési kötelezettséggel jár. A versenyre csak olyan cégektől fogadunk el nevezést, amelyeknek a nevezésekor nincs fennálló tartozása a Kreatívot kiadó PPH Mediával szemben.

Leadási paraméterek, formátumok:

  • Filmes anyagok (reklámfilmek és esettanulmányi videók): MP4 formátumban, kizárólag HD vagy Full HD felbontásban. Az esettanulmányi videók hossza nem haladhatja meg a 3 percet!

  • Hanganyagok: MP3 formátumban

  • Képes anyagok: JPG, TIF vagy PDF formátumban, 300 DPI felbontásban

  • Prezentációk: PPT, PDF, prezi.com formátumban. Terjedelem: maximum 10 slide

  • Display típusú hirdetések: GIF, SWF vagy MP4 formátumban

  • Brief: a zsűrizés során figyelembe vesszük, hogy az adott projekt mennyiben teljesíti a briefben foglalt elvárásokat, ezért kérjük ezt (vagy legalább részleteit) mellékeljétek a pályázati anyagban

  • Weboldalak: a pályázati anyagon fel kell tüntetni a weboldal elérhetőségét

  • Alkalmazások: az alkalmazás elérhetőségét fel kell tüntetni a pályázati anyagon, már nem futó alkalmazás esetén az alkalmazás tesztváltozatát kell benyújtani

  • Mobilalkalmazások: az alkalmazás elérhetőségét fel kell tüntetni a pályázati anyagon, fizetős alkalmazás esetén promóciós kódot kérünk, hogy minden tartalomhoz hozzáférhessen a zsűri

  • Nyomtatott anyagok: célszerű elektronikus formában feltölteni a pályázathoz tartozó tárhelyre, illetve nyomtatott formában beküldeni egy példányt a Kiadóba (cím: PPH Media, 1037 Budapest, Montevideo u. 3/b.), hogy döntőbe jutás esetén a személyes zsűrizésen teljes valójában is megvizsgálható legyen.