Nevezés 

Meghosszabbított nevezési határidő: október 11., 23:59

NEVEZÉS ÉS ANYAGLEADÁS:

Az online nevezési űrlap kitöltésével és a nevezési feltételek elfogadásával küldhető el a pályázat.
Ezt követően érkezik egy visszaigazoló email a korábban megadott címre, amely tartalmazza a hozzáférést a pályázatot bemutató dokumentációk feltöltésére szolgáló felhőhöz.


A nevezési anyagokat a megadott gyökér mappába kell feltölteni, nem egy új mappába; illetve az anyagokat ne tömörítsd!
Ugyanazon kampány több kategóriában való indítása esetén, amennyiben különbözőek az azokhoz tartozó mellékletek, úgy kérjük ezen elemeket külön nevezésként feltölteni!

​A tárhelyről törölni nem lehet, módosítás esetén keresd a szervezőt!

A nevezési űrlapon kívüli nevezési anyagokon (esettanulmányi film, prezentáció, printhirdetések elektronikus formái és egyéb kiegészítő dokumentumok) semmilyen formában sem szerepelhet a pályázó ügynökség neve vagy logója (még a fájl elnevezésében sem)! Amennyiben a pályázatban a nevezési lapon kívül szerepel az ügynökség neve, kizárást vonhat maga után!

A pályázó garantálja, hogy a nevezési űrlapon megadott információk tényleges és valós adatokat tartalmaznak.
A Prizma Kreatív PR Díj 2019 díjainak kihirdetése a jelentkezési űrlapon megadott adatok (pályázó, társpályázó, megbízó) alapján történik.

Társpályázók esetén a Prizma Kreatív PR Díjért kapható PR Toplista pontokat a pályázók a nevezési űrlapon feltüntetett arányban osztják meg egymás között. Amennyiben nincs megosztás feltüntetve, akkor a pályázók között a PR Toplista pontok egyenlő arányban oszlanak meg.

Leadási paraméterek, formátumok:

  • Filmes anyagok (reklámfilmek és esettanulmányi videók): MP4 formátumban, kizárólag HD vagy Full HD felbontásban. Az esettanulmányi videók hossza nem haladhatja meg a 3 percet!
  • Hanganyagok: MP3 formátumban
  • Képes anyagok: JPG, TIF vagy PDF formátumban, 300 DPI felbontásban
  • Prezentációk: PPT, PDF, prezi.com formátumban. Terjedelem: maximum 10 slide
  • Display típusú hirdetések: GIF, SWF vagy MP4 formátumban
  • Weboldalak: a pályázati anyagon fel kell tüntetni a weboldal elérhetőségét
  • Alkalmazások: az alkalmazás elérhetőségét fel kell tüntetni a pályázati anyagon, már nem futó alkalmazás esetén az alkalmazás tesztváltozatát kell benyújtani
  • Mobilalkalmazások: az alkalmazás elérhetőségét fel kell tüntetni a pályázati anyagon, fizetős alkalmazás esetén promóciós kódot kérünk, hogy minden tartalomhoz hozzáférhessen a zsűri
  • Nyomtatott anyagok: célszerű elektronikus formában feltölteni a pályázathoz tartozó tárhelyre, illetve nyomtatott formában beküldeni egy példányt a Kiadóba (cím: PPH Media, 1037 Budapest, Montevideo u. 3/b.), hogy döntőbe jutás esetén a személyes zsűrizésen teljes valójában is megvizsgálható legyen.

nevezési díj:

  • 49 000 Ft + áfa/nevezés (bruttó: 62230)
  • A PR-vezérelt integrált kampány kiemelt alkategóriában 59 000 Ft + áfa/nevezés (bruttó: 74930)

A nevezési díjat október 31-ig banki átutalással, a pályázati anyagok beérkezése után kiállított számla alapján kell befizetni. A nevezési díj befizetésének hiányában a pályázati anyag nem zsűrizhető. A versenyre csak olyan cégektől és jogi személyektől van módunkban nevezést elfogadni, amelyeknek a nevezés beérkezésének napján nem áll fent semmilyen tartozásuk a Professional Publishing Hungary Kiadó Kft.-vel szemben.
A versenyre való regisztráció a nevezési díj elfogadásának, megrendelésnek minősül és fizetési kötelezettséget von maga után.