ZSŰRIELNÖK

Szántó Balázs

ügyvezető partner

Noguchi

Szántó Balázs kommunikációs tanácsadó, a Noguchi ügyvezető partnere. 1998 óta dolgozik az ügynökségnél, szakterületei a stratégiai tervezés, az issue management és kríziskommunikáció, valamint a célorientált működés (purpose). Számos hazai nagyvállalat és multinacionális márka kommunikációs programjait, hazai és nemzetközi díjnyertes kampányait vezette, köztük egy 24 országra kiterjedő issue management programot.

ZSŰRI

Buzás Andrea

Senior PR Specialist

LG Electronics

Kommunikációs szakember több mint 10 éves szakmai tapasztalattal. 4 éve felel az LG Magyarország PR kommunikációjáért regionális szinten - a hazai piac mellett 3 másik délkelet-európai ország PR tevékenységének szakmai irányítása is a feladatai közé tartozik. A nagyvállalati pozíció előtt 6 évet töltött el az ügynökségi szférában, ahol account managerként elsősorban PR fókuszú kampányok és stratégiák tervezésében vett részt két különböző, hazai alapítású kommunikációs ügynökségnél.

Fadgyas Gábor

szakmai és fejlesztési igazgató

FleishmanHillard Café

Pályáját napilapos újságíróként kezdte, ahol hét évet dolgozott. Öt évet töltött közszolgálatban különböző kommunikációs pozíciókban, 2010 óta a FleishmanHillard Café csapatának tagja.

Győri Kriszta

alapító-ügyvezető

Next9 Communications

10 év államigazgatásban eltöltött kommunikációs szakmai múlt után váltott ügynökségi oldalra. A szakember jelenleg már saját kommunikációs ügynökségét, a Next9 Communicationst vezeti.
Évtizedes ügynökségi háttérrel rendelkezik – az elmúlt években PR stratégaként közel 20 magyarországi nagyvállalat külső-belső kommunikációjának ügynökségi feladatait irányította. Legnagyobb ügyfelei közé tartozik jelenleg is a Deloitte, a Dreher Sörgyárak, a Roche Magyarország, az Euroapi, a BAT Pécsi Dohánygyár, az Innovatív Gyógyszergyártók Szövetsége és a Hiventures is.
Pályája során számos szakmai díjjal jutalmazták már munkáit: European Excellence, Sabre, Effie, Prizma, Aranypenge, Lollipop díjat nyertek már általa vezetett kampányok.

Győri Zsófia

szerkesztő

Kreatív

Győri Zsófia 2009 óta dolgozik újságíróként, filmes és kulturális területen kezdte, majd bulvár, női és életmód magazinoknál írt és szerkesztett. Így bejárta a magyar médiát a Kultúrparttól kezdve a BorsOnline-on át, az NLC-n keresztül a Velvet/Indexig, ahonnan 2019-ben távozott és csatlakozott a Kreatívhoz újságíró-szerkesztőként.

Holló Márta

vállalati kommunikációs igazgató

Magyar Telekom

25 évet töltött a médiában és mellette az elmúlt 10 évben tanácsadóként segítette több hazai és nemzetközi vállalat kommunikációját. 2022. áprilisától a Magyar Telekom vállalati kommunikációs igazgatójaként a vállalati külső és belső kommunikációs tevékenységeket irányítja, felelve a vállalati PR és belső kommunikációs stratégiai fókuszok meghatározásáért, megvalósításáért, illetve a sajtó- és médiakapcsolati tevékenységekért.

Hubay Andrea

PR igazgató

Béres Gyógyszergyár

Több, mint 20 éve a Béres Gyógyszergyár PR igazgatója. Munkája sokrétű, amelybe beletartozik mind a belső, mind a külső vállalati kommunikációs stratégia megtervezése és irányítása.
Vezetőként számos, a márka imázsát erősítő program és kampány kialakításában vesz részt. A Béres működésében a kezdetektől kiemelten fontos a karitatív tevékenység, a vállalat társadalmi felelősségvállalás programjainak koordinálása is a feladatai közé tartozik.

Kenyhercz Kinga

Regional Client Lead

ACG Reklámügynökség

Regional Client Leadként a PR lead agency struktúra kidolgozásáért és bevezetéséért felelt a VELUX közép-kelet-európai régiójában, jelenleg a 14 piacon működő ügynökségi hálózatot irányítja az ACG oldaláról. Az ügynökség korábbi Head of PR-ja gazdasági és termékkommunikációra specializálódott – többek között FMCG és telco területen. Az elmúlt 10 évben olyan márkákon dolgozott, mint a Tesco, a UPC, a Vodafone, az újHÁZ Centrum, az EIT Health InnoStars, az Ökumenikus Segélyszervezet vagy a Zwack Unicum.

Lakner - Sélley Emese

ügyféligazgató

PR szakértő Ferling

A kíváncsiság hajtotta a Marketing mesterszak elvégzése után a PR világába, amelyet azóta is meghatározó ösztönzőnek tart. A FERLING-hez 2017-ben csatlakozott, majd évekig account directorként dolgozott, nemzetközi nagyvállalatok hazai B2B kommunikációjáért felelt elsősorban ipari- és technológiai területen. Jelenleg PR szakértőként segíti az ügynökség csapatainak munkáját a legkülönfélébb iparágakban.

Szabó Hedvig

stratégiai tervező

Uniomedia

Az Uniomedia kommunikációs ügynökség partnere, stratégiai tervezője és client group vezetője. Szakmai tapasztalatát vállalati oldalon szerezte, az Uniomediához 2014-ben csatlakozott, ahol az elmúlt 8 évben a legkülönbözőbb iparágakban és kampányokon dolgozott, az ügynökség számos nemzetközi és hazai díjnyertes kampányának tervezésében és megvalósításában vett részt.

Szinai Ádám

marketing- és kommunikációs igazgató

CIB Bank

Szinai Ádám a pályafutását külföldön kezdte, Magyarországon először piackutatóknál, később az Inter-Európa Banknál dolgozott, utána csatlakozott a CIB Bankhoz, ahol 8 éve a kommunikáció, a marketing valamint a fenntarthatóság menedzsment területeket vezeti. A CIB Bank etikai bizottságának elnöke, különböző civil és önkéntes program, kezdeményezés aktív résztvevője. Számos nemzetközi és hazai szakmai díj nyertese, rendszeres előadó konferenciákon és egyetemeken. Amióta összeállítják, minden évben a legsikeresebb 50 hazai marketingkommunikációs vezető egyike, csapata pedig a hazai top10 legsikeresebb vállalati kommunikációs megrendelői közé tartozik.

Takács Borbála

marketingigazgató

Adevinta Hungary

2021. Októbere óta vezeti az Adevinta Hungary csoporthoz tartozó Jófogás, Használtautó.hu és az Autónavigátor márkák marketing- és tartalomért felelős csapatát, 20 év ügynökségi tapasztalat után váltott ügyfél oldalra. Korábban az Arcusnál, a MediaComnál és a Havas Médiánál építette és irányította a digitális divíziók munkáját, az Adevintához az IPG-hez tartozó Universal McCann Hungary operatív igazgatói posztjáról érkezett. Karrierje kezdete óta vonzzák az integrált megoldások, így jelenlegi pozíciójában is az egyes kommunikációs területek hatékony együttműködése képezi elsődleges fókuszát.

Varga-Nagy Eszter

kommunikációs vezető

Coca-Cola Magyarország

Vállalati és marketing kommunikációs szakember; közéleti, illetve stratégiai tapasztalattal, melynek legnagyobb részét kereskedelmi területen szerezte. Jelenleg a The Coca-Cola Company magyarországi kommunikációs vezetője, korábban közéleti területen is dolgozott, illetve az Amnesty elökségi tagjaként az emberi jogok elkötelezett képviselője. Ezt megelőzően egy évtizedig az IKEA cseh, szlovák és magyar szervezetében dolgozott majd vezette a magyar csapatot, felelt a PR és kommunikációs csapatért és a márkareputációért, szóvivőként is.