Rényi Ádám
Kommunikációs Igazgató
Budapesti Városháza
Rényi Ádám (43) az ELTE-n végzett francia és média szakon. Ezután újságíróként kezdett el dolgozni, majd a Viasatnál, a TV2, később az RTL kommunikációját irányította. Az ügynökségi világot is kipróbálta: először az Uniomediánál, majd az ACG Pro-nál dolgozott vezető pozíciókban. 2020 januárja óta a budapesti Városháza kommunikációs igazgatója.
Szalkai Réka
Marketingigazgató
Mastercard
Szalkai Réka 2019 decemberétől a Mastercard marketing igazgatója.
Az üzleti diplomákkal rendelkező szakember mintegy 20 éves múltat tudhat maga mögött a marketing és kommunikációs területen. Egyaránt jól ismeri a kisvállalatok és a több ezer fős nagyvállalatok környezetét. A technológiai ágazat mellett a gyógyszeriparban és a média területén dolgozott különféle marketing- és kommunikációs vezetői pozíciókban.
Karrierje kezdetén PR-ügynökségnél dolgozott ügyfélmenedzserként. A gyógyszeripari tapasztalatokat 2005-2012 között a GlaxoSmithKline kommunikációs vezetőjeként szerezte. Pályáját a médiaiparban folytatta, a Sanoma Media PR menedzsereként. A Mastercardot megelőző 5 és fél évet a T-Systems-nél töltötte különféle marketing és kommuniációs vezetői pozíciókban.
Sztaniszláv András
Ügyvezető
PersonaR, WhiteElephantDigital
Stratégiai kommunikációs tanácsadó, a PersonaR Kft és a WhiteElephantDigital Kft ügyvezetője. 2005 óta foglalkozik PR kommunikációval. Szakterülete a stratégiai tervezés, tartalom- és stakeholder menedzsment, digitális projektek, valamint CSR és ESG kommunikáció.
2013-ban az Egyesült Királyságba költözött, azóta több angol és nemzetközi kommunikációs projekten dolgozik. Az angol Chartered Institute of Public Relations (CIPR) nemzetközi tagozatának elnöke, akkreditált (Chartered) PR szakértő. Az International Communications Consultancy Organisation (ICCO) vezetőségi tagja, valamint a Magyar PR Szövetség elnöke.
Varga Imre
Ügyféligazgató, Tartalom és média csoportvezető
Noguchi Porter Novelli
A nemzetközi tapasztalattal is rendelkező szakember számos meghatározó hazai és globális cég kampányát irányítja Magyarország vezető kommunikációs tanácsadó ügynökségénél. A tartalom és média csoport vezetője emellett a multinacionális ügyfelek regionális programjainak koordinálásáért felel. Imre korábban a Grayling budapesti, majd londoni irodájában dolgozott tanácsadóként, ezt megelőzően pedig Kuala Lumpurban az Institute of Public Relations Malaysia pr-munkatársa volt.
Zorigt Batjin
PR divízió vezető
HPS
Zorigt Batjin 11 éve foglalkozik kommunikációs stratégiával és tanácsadással. Pályafutása alatt PR és reklámügynökségnél tanácsadói pozíciótól kezdve PR ügynökség ügyvezetőig, jelenleg az egyik legnagyobb reklámügynökségnél, HPS-nél PR divízió vezetői szerepet tölt be. Több piacvezető, nemzetközi márka és termék kommunikációján, bevezetésén dolgozott a stratégia alkotástól kezdve a kivitelezésben, sajtó és influencer kampányokban.
Ügynökségi tapasztalataiból fakadó előnye a különböző szolgáltatási területek ismerete, és az integrált kampányokban való tapasztalata és a jártassága.
Előzsűri
Batta Barnabás – Stratégiai igazgató, Mitte
Burka Szilvia – Marketing és online szolgáltatások vezető, Praktiker
Buzás Andrea – Senior PR Specialist, LG Electronics
Hubay Andrea – PR igazgató, Béres Gyógyszergyár
Kenyhercz Kinga – Head of PR, ACG Pro
Kovács András Péter – Tartalom és marketing kommunikációs osztályvezető, Magyar Telekom
Kovács Zoltán – Account Director, Progressive
Kusztor Csaba – Igazgató, ComLab
Ludvig Orsolya – Managing director, NNG
Szinai Ádám – Marketing- és kommunikációs vezető, CIB Bank
Trubek Zsuzsa – Kommunikációs szakértő, MVM
Tüske Gabriella – Senior Account Director, Well PR
Vaszary Ádám – Managing Director, Positive Adamsky
Vér Balázs – Kreatívigazgató, Deepinsight
Zámbó Anna – PR director, Republic PR – Member of Republic Group