A zsűri összeállítása:

 

A Prizma zsűrijébe minden évben meghívást kap az előző évi verseny képviselője az alábbi kategóriákból:

  • Az év PR-megoldása (ha van ügynökség és megbízó is, akkor mindketten)
  • Az év megbízója
  • Az év ügynöksége

 

Zsűrielnökség

 

A Prizma versenyen 2023-tól bevezetjük a kettős zsűrielnöki posztot: egy ügynökségi és egy ügyféloldali zsűrielnök vesz részt.

 

 

 

ZSŰRIELNÖKÖK: 

Szabó Hedvig

ügyfélkapcsolati és stratégiai igazgató

Uniomedia kommunikációs ügynökség

Az Uniomedia kommunikációs ügynökség partnere, stratégiai tervezője és client group vezetője. Szakmai tapasztalatát vállalati oldalon szerezte, az Uniomediához 2014-ben csatlakozott, ahol az elmúlt 8 évben a legkülönbözőbb iparágakban és kampányokon dolgozott, az ügynökség számos nemzetközi és hazai díjnyertes kampányának tervezésében és megvalósításában vett részt.

Jófogás

marketingigazgató

Takács Borbála

2021. Októbere óta vezeti az Adevinta Hungary csoporthoz tartozó Jófogás, Használtautó.hu és az Autónavigátor márkák marketing- és tartalomért felelős csapatát, 20 év ügynökségi tapasztalat után váltott ügyfél oldalra. Korábban az Arcusnál, a MediaComnál és a Havas Médiánál építette és irányította a digitális divíziók munkáját, az Adevintához az IPG-hez tartozó Universal McCann Hungary operatív igazgatói posztjáról érkezett. Karrierje kezdete óta vonzzák az integrált megoldások, így jelenlegi pozíciójában is az egyes kommunikációs területek hatékony együttműködése képezi elsődleges fókuszát.

ZSÜRI: 

Batka Anikó

PR és kommunikációs szakértő

Profession.hu

12 éve foglalkozom a Profession.hu külső kommunikációjával: az üzenetek és tartalmak különböző B2B és B2C csatornákra hangolásával, és több mint öt éve a PR aktivitások is hozzám tartoznak. Ez idő alatt számos nemzetközi és hazai díjat elnyert kampányon dolgoztam.

A területek közül a CSR mozgat a leginkább, ahol olyan projekteken dolgozhatok, amelyek elsődleges fókusza a valódi segítségnyújtás a támogatott csoportok számára.

Beke Zsuzsa

PR és Kormányzati Kapcsolatok Igazgató

Richter Gedeon Nyrt.

Pr-es pályafutása elején 1993 és 1997 között az Állami Vagyon Ügynökség majd ÁPV Rt. sajtó és marketing igazgatóságának volt a főmunkatársa, ezután ügynökségi oldalon, a PressInform Public Relations senior account managereként folytatta karrierjét. A következő állomás már a jelenlegi munkahelye, a Richter Gedeon Nyrt., ahol immár 24 éve dolgozik. Jelenlenlegi posztján a cégcsoport hazai és nemzetközi kommunikációjáért, valamint kormányzati kapcsolatokért felel. A megbízói szektor képviseletében a Magyar Reklámszövetség elnökségi tagja, vezeti a Magyar Gyártók Országos Szövetsége kommunikációs bizottságát, valamint  elnökségi tagja a Magyar Öttusa Szövetségnek is.

Bőhm Kornél

kommunikációs tanácsadó

Kommunikációs tanácsadó, az Impact Works partnere, az Év PR szakértője (PR Exellence Award, 2022). A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) Kríziskommunikációs tagozatának alapítója. Fő szakterülete
a kríziskommunikáció, hírnévmenedzsment, személyes márkaépítés, és a karaktergyilkosság. Rendszeresen publikál hazai és nemzetközi szakmai folyóiratokba, magazinokba, illetve gyakori előadója konferenciáknak, szakmai workshopoknak, üzleti eseményeknek és felsőoktatási intézményeknek. Első könyve, a „Sem megerősíteni, sem cáfolni…” 2018-ban jelent meg a HVG Kiadónál, új kötete, a Karaktergyilkosság – Lejáratás a gúnynévtől az álhírig 2021 őszén jelent meg. Visszatérő vendége tévéműsoroknak, rádióműsoroknak és podcastoknak, emellett népszerű kríziskommunikációs szakblogot és hírlevelet is ír. Manipulációról szóló műsora február óta hallgatható a rádióban és az interneten Krízisek és pofonok néven.

Bonnár-Csonka Zsuzsanna

kommunikációs vezető

Magyar Suzuki Zrt.

Állami, ügynökségi és vállalati tapasztalattal érkezett 2019-ben a Magyar Suzukihoz kommunikációs vezetőként. Éveken át részt vett a TEDxDanubia szervezésében, vállalati oldalon foglalkozott belső- és külső kommunikációval, employer brandinggel, valamint társadalmi felelősségvállalási programokkal. A Magyar Suzukinál a cég teljes vállalati kommunikációjáért felel – beleértve a vállalati márkaépítést és hírnévmenedzsmentet, a sajtókapcsolatok kezelését, a szóvivői és nyilatkozati feladatokat, továbbá a vállalati kommunikációs kampányok és CSR aktivitások szervezését.

Ferling József

tulajdonos

Ferling PR

Kommunikációs szakember, a FERLING PR alapító tulajdonosa, a Pécsi Tudományegyetem címzetes egyetemi docense. 2000-2002 között az MPRSZ alelnöke, majd 2005-ig elnöke, 2015 óta az MPRSZ örökös tagja. A Pécsi Tudományegyetemen 2002 óta több karon is tart kurzusokat. 2013-ban részt vett a PTE Felnőttképzési és Emberi Erőforrás-fejlesztési Karával közös PR Kutató és Szolgáltató Központ létrehozásában.

Számos szakmai cikk és tanulmány szerzője, saját könyve A nagy public relations receptkönyv címmel 2016-ban jelent meg.

Győri Krisztina

ügyvezető igazgató

Next9

10 év államigazgatásban eltöltött kommunikációs szakmai múlt után váltott ügynökségi oldalra. Jelenleg már saját kommunikációs ügynökségét, a Next9 Communicationst vezeti alapítótársával.

Az idén 5 éves ügynökség tavaly számos hazai és nemzetközi díjat nyert és az APEX PR TOP listájának 4. helyén végzett.

Győri Zsófia

újságíró, szerkesztő

Kreatív

2009 óta dolgozik online újságíróként, kezdetben kulturális területen, majd női- és bulvármagazinoknál. Dolgozott szerzőként az Nlc-nél és az Index Zrt.-nél, valamint rovatvezetőként, főszerkesztő-helyettesként a Vous.hu-nál. Jelenleg a Kreatívnál elsősorban PR és digitális témákkal foglalkozik.

Jávor Zsófia

PR-vezető

Müpa

Idén tavasszal került a Müpához, ahol vezetőként egy hattagú csapattal dolgozik együtt. Fő feladata a kulturális intézmény teljes kommunikációjának és tartalomfejlesztésének koordinálása, a sajtóval való proaktív kapcsolattartás, illetve az intézmény felületein megjelenő szövegek kreatív gondozása, összehangolása, és az egységes kommunikáció erősítése. A Müpa előtt nyolc évig a Libri-Bookline pr-menedzsereként dolgozott. 

Kenyhercz Kinga

PR regional client lead

ACG Pro

Regional Client Leadként a PR lead agency struktúra kidolgozásáért és bevezetéséért felelt a VELUX közép-kelet-európai régiójában, jelenleg a 14 piacon működő PR ügynökségi hálózatot irányítja az ACG oldaláról.

Az ügynökség korábbi Head of PR-ja gazdasági és termékkommunikációra specializálódott – többek között FMCG és telco területen. Az elmúlt több mint 10 évben olyan márkákon dolgozott, mint a Tesco, a UPC, a Vodafone, az Újház, az EIT Health InnoStars, az Ökumenikus Segélyszervezet vagy a Zwack Unicum.

 

Knapcsek Katalin

ügyvezető, tulajdonos

KNK PR&Média

Szakirányú egyetemi, majd MBA végzetség után és több éves médiapiaci tapasztalattal, 2014-ben indította kommunikációs ügynökségét. A közel 10 éves cég ma már 360 fokos szolgáltatást nyújt ügyfeleinek, akik között az FMCG szektor food és nonfood gyártói mellett megtalálhatók az egészségügyi szektor, az autóipar, a befektetési piac, de a mezőgazdaság képviselői is.

A KNK APEX 2. helyezett (2022), emellett Prizma arany (2021.), Lollipop arany (2022.), CMA arany (2020.) helyezésekkel is büszkélkedhet.

Kóródi Zsuzsa

kommunikációs és marketing menedzser

Aldi

2013 óta kommunikációs és marketing menedzser pozícióban dolgozom az ALDI Magyarországnál. Számos területtel foglalkoztam és jelenleg is foglalkozom. Úgy mint közösségi média kommunikáció, külső és belső vállalati kommunikáció, fizetett médiamegjelenések, trade marketing, rendezvények, online és offline kommunikáció, kampánytervezés.
 

Megyeri Dániel

Kreatív PR vezető + Senior PR tanácsadó

Lounge Communication

10+ éve foglalkozik PR-rel, amit 10+ éves (fő)szerkesztői és újságírói pályafutás előzött meg. Jelenleg kreatív PR vezetőként, senior PR tanácsadóként és a pályázatíró csapat vezetőjeként támogatja az ügyfelek és az ügynökség munkáját. Kreatív és stratégiai vezényletével megtervezett és megvalósított kampányainak köszönhetően az elmúlt 4 évben több mint 70 nemzetközi és hazai szakmai díj, valamint pontot érő shortlist után durranthatott pezsgőt csapatával és ügyfeleivel közösen.

2020-ban 3., 2021-ben és 2022-ben 2. helyezések az APEX PR Toplistán, valamint az Év Ügynöksége és az Év Megbízója (Jófogás) kiemelt elismerések a 2022-es Prizmán.

A vadabb, formabontóbb ötletek és koncepciók híve. Fáradhatatlanul feszegeti a PR határait, újabb és újabb társterületekre átmerészkedve, s így gazdagítva a kommunikációs ökoszisztémákat.

 

Mészáros Attila

vállalati kommunikációs igazgató

Yettel

2019 óta a Yettel vállalati kommunikációs igazgatója, posztján a cég belső és külső kommunikációja mellett a fenntarthatósági területért is felel. A közgazdász végzettségű szakember két évtizedes kommunikációs és marketingterületen szerzett tapasztalattal rendelkezik. Karrierjét kommunikációs ügynökségi oldalon kezdte menedzseri és tanácsadói tisztségekben. 2008-tól a Cisco Magyarország marketing és PR vezetőjeként a vállalat marketing és marketingkommunikációs tevékenységének teljes körű irányítása volt a feladata, majd 2012-től a Cisco regionális marketingmenedzsereként több mint 15 országban felelt marketing és kommunikációs kampányok lebonyolításáért. Mostani munkahelye előtt egy hazai, gyógyszeriparban működő kisvállalatnál operatív és marketingvezetőként irányította a szervezet négy üzletágát.

 

Nagy Máté

márka és kommunikációs vezető

Foodora

Máté mind ügyfél, mind ügynökségi oldalon egyaránt vezettet már projekteket egész Európát lefedő márkakampányoktól szolgáltatások bevezetéséig.
Korábban 10 évig kreatívként dolgozott New Yorktól Stockholmig, majd Magyarországon segítette alkotóként életre kelteni a Magyar Telekom virágzó purpose-ét. Két éve a foodora márka és kommunikációs vezetőjeként igyekszik ötvözni a stratégiai tervezést a koncepcionális gondolkodással, a történetmeséléssel és a tettre kész gyártási szemlélettel. Az image kampányok tervezése mellett a PR, CSR és vállalati kommunikáció területei tartoznak a lelkes csapatához.
A Prizmára a rutinmegoldásokon túllépő munkákat vár - olyanokat, amelyek nem csak a körülményekhez képest kiemelkedőek, hanem árad belőlük az ambíció és az eredetiség, ezzel is inspirálva a magyar kommunikációs szakmát a további fejlődésre.

Sisa-Molnár Anikó

marketing és pr-vezető

Mastercard

2001-ben csatlakozott a Mastercardhoz, ahol kommunikációs szakemberként azóta is a cég hazai marketing és PR területeiért felel. Aktív szerepet töltött be a kártyás vásárlások hazai elterjesztésében, az érintésmentes fizetés magyarországi bevezetésében, az Év Bankja program hazai meghonosításában. Nevéhez kötődik az első Mastercard Priceless kampány indítása és a Mastercard Premium reptéri váró alapítása is. A Mastercard előtt a Budapest Banknál, illetve a Saatchi & Saatchi reklámügynökségnél töltött be marketinges és ügyfélkapcsolati menedzser pozíciókat. Házas, egy fiú büszke édesanyja. 

 

Somogyi Nóra

PR-vezető

Positive Adamsky

Pályáját újságíróként, szerkesztőként kezdte, dolgozott lifestyle újságoknak, illetve évekig szerkesztett egy turistáknak szóló kiadványt angol nyelven. Több mint 10 éves PR-ügynökségi és vállalati kommunikációs tapasztalattal rendelkezik, ügyfelei nagy része pénzügyi, gazdasági területről került ki, de sokat foglalkozik kríziskommunikációval és personal brandinggel is. Olyan markákon dolgozott eddig mint a K&H Bank, az Erste Bank, a Magyar Lízingszövetség, a Keler-KSZF, a Pénztárszövetség, a Magyar Vitorlás Szövetség, a KÉSZ Csoport, az Autistic Art, a Henkel, a Netrisk, a JYSK vagy éppen a BMS, a DélKerTÉSZ és az Axiál. Vállalati oldalon az ingatlan.com/money.hu-nál senior kommunikációs szakértője volt, 2021 óta erősíti a Positive Adamsky PR-csapatát szakmai vezetőként. 

Szabó Ibolya

vállalati kapcsolatok igazgatója

Dreher sörgyárak

17 éve dolgozom már kommunikációs vezetői pozícióban: a The Coca-Cola Company magyarországi leányvállalatának voltam a közkapcsolati és kommunikációs vezetője hat éven át, majd közel négy éven át a Coca-Cola európai központjából 38 országban felügyeltem a vállalati kríziskommunikációt és stakeholder managementet a helyi csapatokkal. Olyan kiemelt projekteken dolgoztam, mint a Coca-Cola szerepvállalása például a londoni olimpián vagy a milánói világkiállításon. Egy több iparágra és vállalati kultúrára rálátó ügynökségi időszak után a Well PR-nél a Magyar Telekom belső kommunikációs think-tank csapatát vezettem. 2018-tól pedig a Dreher Sörgyárak vállalati kapcsolatok igazgatója vagyok és egy 170 éves örökség építője.

 

Szántó Balázs

ügyvezető partner

Noguchi

Kommunikációs tanácsadó, a Noguchi ügyvezető partnere. 1998 óta dolgozik az ügynökségnél, szakterületei a stratégiai tervezés, az issue management és kríziskommunikáció, valamint a célorientált működés (purpose). Számos hazai nagyvállalat és multinacionális márka kommunikációs programjait, hazai és nemzetközi díjnyertes kampányait vezette, köztük egy 24 országra kiterjedő issue management programot.

Nős, két fiúgyermek édesapja.