A ZSŰRI ELNÖKE:

Maczelka Márk

kommunikációs vezető

SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.

2015. január 1-jétől Maczelka Márk tölti be a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. kommunikációs vezetői pozícióját. Osztálya felel a sajtókapcsolatokért, a vállalati kapcsolatokért, a belső kommunikációért, a szponzorációs stratégiáért, a CSR stratégiáért, az event management-ért, a marketingkommunikációért valamint a fenntarthatósági stratégiáért. A reklámszakember a Pécsi Tudományegyetemen diplomázott előbb Kommunikáció- és Médiatudomány szakon, majd ugyanitt a Közgazdaságtudományi Karon szerzett másoddiplomát. Az egyetemi évek alatt hét éven keresztül a kommunikációs tanácsadással és reklámfilmek gyártásával foglalkozó vállalkozását vezette, amelyet még egyetemi csoporttársaival alapított. Ügyfeleik között jelentős hazai és nemzetközi márkák, illetve civil szervezetek is megtalálhatóak voltak. Maczelka Márk 2012 júliusában csatlakozott a SPAR csapatához. Kezdetben online marketing menedzserként, később új média menedzserként dolgozott. A SPAR-nál több jelentős üzletfejlesztési, stratégiai és marketingkommunikációs projekt vezetése, kidolgozása fűződik nevéhez, ezeket több mint 20 hazai díjjal ismerték el. Maczelka Márk az Országos Kereskedelmi Szövetség társelnöke, valamint a Magyar Public Relations Szövetség Etikai Bizottságának elnöke.

A FŐZSŰRI TAGJAI:

Balaton Anita

ügyvezető, Partner

Café PR

Kommunikációs szakemberként dolgozom közel három évtizede. Bár eredetileg angol, történelem, amerikanisztika szakon végeztem, egy amerikai ösztöndíjnak köszönhetően, aminek a keretében kampányszervezést valamint kommunikációt tanultam, a pr szakmában kötöttem ki. Van PR szakközgazdászi és nemzetközi Employer Branding Szakértői diplomám is. A Szegedi Polgármesteri Hivatal kommunikációs munkatársaként kezdtem a pályámat, majd kis kitérőt tettem ügyféloldalon, ahol a Szegedi Környezetgazdálkodási Kht. pr vezetőjeként voltam felelős a vállalat márkájának megépítéséért, és a vállalat teljes kommunikációjáért. 1997-től ügynökségi szakemberként segítem magyar és nemzetközi márkák kommunikációját, sportágak (kajak-kenu, kardvívás) kommunikációs gyakorlatának megújítását. A Café PR Kft. 2001-es alakulása óta meghatározó szereplő a kommunikációs iparágban, amit újító gondolkodásunknak, adatalapú integrációs gyakorlatunknak és szenvedélyes szakmaszeretetünknek tudok be. Tíz éve a FleishmanHillard partnercége vagyunk, ami nemzetközi ügyfeleket és tanulási lehetőségeket ad nekem és a csapatnak. Szinte minden iparágban szereztem már tapasztalatot a pr valamennyi területén. Különösen közel áll hozzám a stratégiaépítés, a belső kommunikáció és az employer branding. Rendszeres előadó vagyok konferenciákon és egyetemeken, és örömmel veszek részt szakmai versenyek zsűrijében itthon és külföldön egyaránt.

Balatoni Zsófia

alapító és ügyvezető

Uniomedia Communications

Az Uniomedia 5 éve minden éve minden évben elnyerte a Kreatív PR Toplista Év Ügynöksége címét és 2018-ban felkerült az M+ Lista TOP 10 kreatív ügynöksége közé is. Ügyfélkörébe számos iparágból a legjelentősebb multinacionális cégek tartoznak, mint például a CIB Bank, a Friesland, a Heineken Hungária, a Microsoft, a Sanofi és a Telekom. Az ügynökség munkáját külföldi versenyeken is számtalan alkalommal jutalmazták, négy alkalommal elnyerték a European Excellence Award-ot is és 2019-ben a világ legjelentősebb PR versenyén, a Sabre Awards-on is a győztesek közé kerültek. Balatoni Zsófia a MAKSZ elnökségének tagja.

Beke Zsuzsa

Kormányzati kapcsolatok és kommunikációs vezető

Richter Gedeon Nyrt.

Beke Zsuzsa a Külkereskedelmi Főiskolán szerzett közgazdász diplomát és angol nyelvű pénzügyi-gazdasági szinkrontolmács képesítést. Ezt követően  az Oxford Brookes University MBA képzésén Diploma in Management Studies oklevelet kapott. Pályafutását az Állami Vagyonügynökség (ÁVÜ majd ÁPV Rt.) Sajtó és Marketing Igazgatóságán kezdte, majd ezt követően kommunikációs tanácsadó cégeknél dolgozott, elsősorban pénzügyi kommunikációs projecteken (tőzsdei bevezetések, akvizíciók). 18 éve dolgozik a Richter Gedeon Nyrt.-nél, ahol a Richter csoport hazai és nemzetközi kommunikációjáért valamint kormányzati kapcsolatokért felelős vezetőjeként fejti ki tevékenységét. Az általa vezetett részleg feladata a Társaság külső és belső, vállalati márka  kommunikációjának megtervezése és kivitelezése a magyar piacon, valamint a kommunikációs és márkaépítési  tevékenység anyavállalati koordinálása és ellenőrzése a összes  európai valamint az orosz piacon,  melyeken a Richter saját márkával van jelen van. Feladatkörükbe tartozik a vállalati márka építés minden célcsoport irányába, a média kapcsolatok menedzselése, nemzetközi kampányok kivitelezése, a Társaság SCR tevékenysége, ezen kívül a  magyar piacon a Public Affairs tevékenység, valamint számos ehhez kapcsolódó feladat. Ügyvezetőségi tag a Magyar Reklám Szövetségben, tagja az IPRA-nak (International Public Relation Association), valamint a Magyarországi Gyógyszergyártók Országos Szövetsége Kommunikációs bizottságának vezetője. Három gyermek édesanyja, a Balaton szerelmese. Szabadidejét családjával tölti, valamint sportol és barátaival ápolja a kapcsolatot. A Marketing és Média szaklap „legsikeresebb marketing kommunikációs vezetői” Top 50 listáján 2016-ban a 7., 2017-ben pedig a 3.helyezést érte el, a Forbes Magazin által minden évben összeállított „legbefolyásosabb nők” listáján pedig az első tízben szerepel.

Dr. Tompa Gábor

Vállalati Kommunikációs és Kormányzati Kapcsolatok Igazgató

Nestlé Hungária Kft.

A Nestlé Hungária Kft. Vállalati Kommunikációs és Kormányzati Kapcsolatok Igazgatója. Munkája során képviseli a Nestlét a különböző iparági szövetségekben, kapcsolatot tart a kormányzati és helyi érintettekkel, valamint irányítja a vállalati kommunikációs csapatban dolgozó szakértőket. A Nestlé Közös Értékteremtés szemléletével összhangban mutatja be a külső érintettek számára, hogy a Nestlé nem csak a részvényesei számára teremt értéket, hanem mindazon közösségek számára, ahol jelen van. Legyen ez egy kis helyi közösség (pl. a Nestlé gyárai környezetében) vagy a teljes magyar társadalom. Feladatai alapvetően három területre koncentrálódnak: egyrészt a Nestlé Táplálkozás, Egészség, Jóllét (NHW) stratégiájának végrehajtásra, másrészt a fiatalok munkaerőpiacra történő beilleszkedését segítő program támogatása, harmadrészt pedig a Nestlé helyi relevanciájának erősítése.

Győri Zsófia

Szerkesztő

Kreatív

2009 óta dolgozik online újságíróként, kezdetben kulturális területen, majd női- és bulvármagazinoknál. Dolgozott szerzőként az Nlc-nél és az Index Zrt.-nél, valamint rovatvezetőként, főszerkesztő-helyettesként a Vous.hu-nál. Jelenleg a Kreatívnál elsősorban PR és digitális témákkal foglalkozik.

Kutas István

vállalati kommunikációs igazgató

Magyar Telekom

Kutas István 2018 óta a Magyar Telekom vállalati kommunikációs igazgatójaként a Telekom vállalati PR, belső kommunikációs és CSR területeiért felel.  Kutas István ezt megelőzően a Telenor Magyarország vállalati kommunikációs igazgatójaként dolgozott 2011-től 2018 márciusáig, ahol a külső és belső kommunikációt, valamint a fenntarthatósági területet vezette. 2006 és 2011 között az E.ON- nál dolgozott, előbb az E.ON Földgáz Trade és az E.ON Földgáz Storage társaságok vállalati kommunikációs vezetője, 2009-től pedig a teljes E.ON Hungária PR és médiakapcsolati vezetője volt. 2002 és 2006 között a Béres Gyógyszergyár kommunikációs osztályvezetői pozícióját töltötte be. Szakmai pályafutását 1998-ban a Hill & Knowlton PR ügynökségnél kezdte. Kutas Münchenben tanult filozófiát, majd Angliában a University of Oxfordon szerzett közgazdasági és politológiai diplomát.

Ludvig Orsolya

Marketing és Kommunikációs Igazgató

NNG

A szakértő immár több mint 20 éve foglalkozik stratégia kommunikációval. Korábban az EY Hungary, a Siemens Zrt., illetve a kecskeméti Mercedes-Benz gyár azonos pozícióját töltötte be, de sok évig saját ügynökségét is managelte. Jelenleg az NNG Marketing és Kommunikációs Igazgatója. „Elhivatott vagyok a koncentrált és felelős kommunikáció mellett, mely érti a csoportok közötti tolmácsolás szükségességét és jelentőségét, az üzlet támogatása céljából közös platformot adva menedzserek, kutatók, kék gallérosok, vásárlók, akadémiai és kormányzati szervezetek számára. Harmónikus patchwork családban 3+3 gyermeket nevelek, lelkes irodalom és a sport rajongó vagyok.”

PERLAKY-PAPP JÓZSEF

A Budapesti Metropolitan Egyetem címzetes docense, pr stratéga, az Executive MBA Public Relations szakirány vezetője

BUDAPESTI METROPOLITAN EGYETEM

Rényi Ádám

senior stratégiai tanácsadó

ACG Pro

Szabó Andrea

Marketing és PR Igazgató

Erste Bank Hungary

Szántó Balázs

ügyvezető partner

Noguchi Porter Novelli

Szántó Balázs stratégiai kommunikációs tanácsadó, a Noguchi Porter Novelli ügyvezető partnere. 1998 óta dolgozik a Noguchinál, szakterületei a stratégiai tervezés, az issue management és a kríziskommunikáció, valamint a közösségi-társadalmi célú (purpose-driven) programok. Számos nagyvállalat és márka kommunikációs programjait, hazai és nemzetközi díjnyertes kampányait vezette.

Sztaniszláv András

Stratégiai kommunikációs tanácsadó, vezető partner

PersonaR Kft.

Stratégiai kommunikációs tanácsadó, a PersonaR Kft vezető partnere. Több mint másfél évtizedes szakmai karrierjét szabadúszó újságíróként, szerkesztőként kezdte. 2005 óta foglalkozik PR kommunikációval, mind méret, mind iparág alapján változatos ügyfélkörrel. Szakterülete a stratégiai tervezés, tartalom- és stakeholder menedzsment, digitális projektek, valamint fenntarthatósági és felelősségvállalási kommunikáció. 2013-ban az Egyesült Királyságba költözött, azóta több angol és nemzetközi kommunikációs projekten dolgozik. Az angol Chartered Institute of Public Relations (CIPR) nemzetközi tagozatának elnöke, a Council és a szakmafejlesztési bizottság tagja, Magyarországról elsőként lett akkreditált PR szakértő. 2016 tavasza óta az International Communications Consultancy Organisation (ICCO) Magyarországot képviselő vezetőségi tagja, valamint a Magyar PR Szövetség alelnöke.

Vándor Ágnes

Ügyvezető igazgató

PPH Media

Ágnes mérnök-közgazdászként a gyógyszeriparban kezdett dolgozni a Richterben nemzetközi kapcsolatok majd az MSD-ben marketing területen. A médiába az orvosi lapok kapcsán került, ahol a kiadó bővülésekor 2007-től a Kreatív Csoport vezetője lett. 2010 óta a legnagyobb hazai szaklapkiadó, a PPH Media ügyvezetőjeként szakmai médiumok napi online és havi print megjelenéseiért, valamit évi 50-60 szakmai versenyért és rendezvényért felel az FMCG, turisztikai, ipari-mérnöki, orvosi szektorokban, a kommunikációs szakmában és a dohányipar trade terültén. A PPH évről évre jobb üzleti eredményeket ér el többek között a kiadói tevékenység szélesítésének, a sokrétű termékfejlesztésnek, a portfólióban rejlő szinergiák kihasználásának és a remek csapatnak köszönhetően.

Zámbó Anna

PR igazgató

Republic PR - Member of Republic Group

Zámbó Anna 2015-ben csatlakozott a Republic Grouphoz, és 2017 óta vezeti az ügynökség PR divízióját, ahol elsősorban a stratégiai tervezés, kríziskommunikációs tanácsadás, a vállalati és márka kommunikációs, valamint a szakértői pozicionálási területek működéséért felel. Vezetése alatt a Republic PR divíziója 2017-ben 6., 2018-ban pedig 5. helyen szerepelt a Kreatív PR Toplistán, illetve a SABRE Awardson két Certificate of Excellence minősítést is szerzett. A több mint 20 éve működő ügynökség széleskörű ügyfélportfolióval rendelkezik, így olyan jelentős vállalatok kommunikációjáért felel, mint például a CHERRISK, az UNIQA, a GVH, a STABILO, a LandRover, a Market Csoport, a Párisi Udvar Hotel Budapest és a Storck Hungária.

AZ ONLINE ZSŰRI TAGJAI:

Batta Barnabás, MITTE Communications, Stratégiai igazgató, Ügyvezető
Bendl Mátyás, POME, Ügyvezető
Buranits Ildikó, MOM Sport- Hegyvidéki Sportcsarnok és Sportközpont, Ügyvezető igazgató
Burka Szilvia, Praktiker, Marketing Osztályvezető/Marketing Manager     
Burovinc Eszter, Mazda Motor Hungary, PR & Marketing Menedzser
Buzás Andrea, LG Electronics Magyar Kft., PR Specialist    
Dobos Anikó, Red Lemon Media, Senior PR Consultant
Csikó Boglárka, Mito, Copywriter
Fabriczki Petra, HILTON BUDAPEST, PR Manager
Földes-Varga Gabriella, Bonafarm Zrt., kommunikációs és marketingvezető
Földi-Tamás Ildikó, Generali Biztosító, Kommunikációs és rendezvényszervezési csoportvezető
Géber Tibor, Cluso, kreatívigazgató
Gebri Anna, HEINEKEN Hungária Sörgyárak, Vállalati kapcsolatok menedzser
Goneth Jácint, UP Advertising, Creative Director
Gönczi Petra, Wavemaker, Group Head / Special Media Partnership Consultant
Heiszki László, Geometry/Ogilvy, Head of Public Relations, Digital and Social
Hubay Andrea, Béres Gyógyszergyár, PR igazgató
Jávor Bence, Greenroom, helyettes kreatívigazgató
Kadlok Nelli, Rossmann, PR Manager
Kiss Boglárka, Bang Bang Reklámügynökség, Account Manager
Kovács Dániel, Roxer, kreatívigazgató    
Kovács Zoltán, Progressive, Account Director
Kusztor Csaba, ComLab, Director
Liptay Gabriella, KPMG Hungária, Marketing és Kommunikációs Igazgató
Medina Paloma, VMLY&R, Stratéga
Molnár Gábor, E.ON Hungária, Marketing és Kommunikáció
Molnár Renáta, Ensana Health Spa Hotels, PR igazgató
Nemes Ágnes, Morpho, Vezető tanácsadó
Ószabó Attila, LA Communications, Ügyvezető igazgató
Pákolicz Attila, Solutions Communications, Ügyvezető
R. Kovács Dániel, Front Page Communications, Ügyvezető igazgató
R. Nagy András, Próbakő Kommunikáció, Managing Director
Szabó Ibolya, Dreher Sörgyárak, Vállalati kapcsolatok vezető
Szalai Ágnes, LWp, Account Manager
Szányi Gabriella, Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara, Director Of Marketing And Public Relations
Szőke Eszter, Grayling, Senior Director
Tóth György, Mediator, PR igazgató
Tőzsér Judit, Lidl Magyarország, Vállalati kommunikációs cégvezető
Tüske Gabriella, WELL PR, senior account director
Vadnai Ágnes, McDonald's, Public Affairs és Kommunikációs Vezető
Varga Bence, Merlin Communications, Communications Director
Vaszary Ádám, Positive Adamsky, managing director
Vér Balázs, DeepInsight, Kreatív igazgató
Witsch Gerda, Samsung Electronics Hungary, Head of Marketing
Zorigt Batjin, HPS Experience, Head of PR