Zsűrielnök

Hevesi Nóra

Kommunikációs vezető

TESCO

Zsűri

Fülöp István

Szerkesztő

Kreatív

Nyolc éve szerkeszti a Kreatív Online-t, 2018 óta a magazin egyik rovatvezetője. Főleg hazai és nemzetközi médiával, médiaügynökségekkel és piackutatással foglalkozik.

Jedlicska Márton

Kreatívigazgató

Wavemaker

Jedlicska Márton a Wavemaker content csapatának vezetője és kreatívigazgatója. A tavalyi Prizmán még személyesen maszk nélkül büszkén vette át a kollégáival az Év Ügynöksége díjat. Nagyon fiatalon keveredett bele a szakmába így már 18 éve dolgozik nagy márkákon itthon és külföldön, emellett zsűrizett már többek között Cannes-ban és számtalan külföldi és hazai versenyen.

Kozarek Andrea

PR and marketing manager

Green Fox Academy

15 éve foglalkozik kommunikációval, ügynökségi és vállalati oldalon egyaránt dolgozott. 2018 augusztusa óta a Green Fox Academy PR kommunikációjáért felel, míg korábban 12 évet töltött a SAKKOM Interaktív online marketing és PR ügynökségnél. Kezdőként csatlakozott az ügynökséghez, ahol számos hazai és nemzetközi vállalat belső és külső kommunikációján dolgozott, kezdetben tanácsadóként, majd 8 évig szakmai igazgatóként. Szakmai vezetése alatt a SAKKOM munkáját számos hazai kommunikációs díjjal, így több PRizma-díjjal is kitüntették, emellett több szakmai workshop és rendezvény, például a Közösségi terepszemle megálmodásában és létrehozásában működött közre. “A PR csak az egyik szerelem, emellett kiemelten foglalkozom a digitális marketing területével, hiszem, hogy az integrált, összehangolt kommunikációnak lehet igazán átütő ereje.”

Nagy Tamás

Igazgató, partner

FleishmanHillard Café

Tanulmányai mellett kommunikációs szakújságíróként dolgozott. A Café PR tagjaként 2001-ben részt vett a legnagyobb magyar ügynökségcsoport felépítésében, és azóta is kitart akkori döntése mellett. A Café PR Magyarország egyik legeredményesebb szakmai műhelye, a hazai listákon rendre dobogós csapat a nemzetközi PR versenyek állandó résztvevője és díjazottja. 2009 óta a FleishmanHillard itthoni képviseletét is ellátja, míg végül 2020-ban az azonos szakmai hitvallás és szenvedély kifejezéseként az ügynökség felvette a FleishmanHillard Café nevet. Tamás igazgatóként dolgozik az ügynökségben, fókuszterületei a márkaépítés, az adatalapú integrált kommunikáció, a kríziskommunikáció és az employer branding. Utóbbi szakterülethez kapcsolódik az FH Café többségi tulajdonában lévő EB&Beyond idei megalapítása, melynek azóta vezetője is. Pályája során olyan márkákkal dolgozott együtt, mint az OTP Bank, Groupama Biztosító, BMW, Renault, Siemens, MediaMarkt, Wallis Ingatlan, Logitech, Sanofi, Budapest Airport, ShareNow. Még juniorként részt vett a Magyarország uniós csatlakozását előkészítő kommunikációs projektben.

Pálfai Domokos

Kreatív partner

Uniomedia

Karrierjét BTL accountként kezdte, majd 8 éve csatlakozott az Uniomedia csapatához, mint social media manager. Ahogy a közösségi platformok térhódításával a média landscape átalakult, úgy alakult vele az ügynökség és a munkaköre is. Jelenleg Kreatív Partnerként támogatja a csapat munkáját. Célja, hogy a valós piaci igényekre és ügyfél briefekre, olyan működő megoldásokat hozzon, amelyeknek valódi társadalom formáló ereje lehet. Vendégelőadóként az ELTE-n és a BME-n is tart előadásokat.

Rényi Ádám

Kommunikációs Igazgató

Budapesti Városháza

Rényi Ádám (43) az ELTE-n végzett francia és média szakon. Ezután újságíróként kezdett el dolgozni, majd a Viasatnál, a TV2, később az RTL kommunikációját irányította. Az ügynökségi világot is kipróbálta: először az Uniomediánál, majd az ACG Pro-nál dolgozott vezető pozíciókban. 2020 januárja óta a budapesti Városháza kommunikációs igazgatója.

Szalkai Réka

Marketingigazgató

Mastercard

Szalkai Réka 2019 decemberétől a Mastercard marketing igazgatója. Az üzleti diplomákkal rendelkező szakember mintegy 20 éves múltat tudhat maga mögött a marketing és kommunikációs területen. Egyaránt jól ismeri a kisvállalatok és a több ezer fős nagyvállalatok környezetét. A technológiai ágazat mellett a gyógyszeriparban és a média területén dolgozott különféle marketing- és kommunikációs vezetői pozíciókban. Karrierje kezdetén PR-ügynökségnél dolgozott ügyfélmenedzserként. A gyógyszeripari tapasztalatokat 2005-2012 között a GlaxoSmithKline kommunikációs vezetőjeként szerezte. Pályáját a médiaiparban folytatta, a Sanoma Media PR menedzsereként. A Mastercardot megelőző 5 és fél évet a T-Systems-nél töltötte különféle marketing és kommuniációs vezetői pozíciókban.

Sztaniszláv András

Ügyvezető

PersonaR, WhiteElephantDigital

Stratégiai kommunikációs tanácsadó, a PersonaR Kft és a WhiteElephantDigital Kft ügyvezetője. 2005 óta foglalkozik PR kommunikációval. Szakterülete a stratégiai tervezés, tartalom- és stakeholder menedzsment, digitális projektek, valamint CSR és ESG kommunikáció. 2013-ban az Egyesült Királyságba költözött, azóta több angol és nemzetközi kommunikációs projekten dolgozik. Az angol Chartered Institute of Public Relations (CIPR) nemzetközi tagozatának elnöke, akkreditált (Chartered) PR szakértő. Az International Communications Consultancy Organisation (ICCO) vezetőségi tagja, valamint a Magyar PR Szövetség elnöke.

Varga Imre

Ügyféligazgató, Tartalom és média csoportvezető

Noguchi Porter Novelli

A nemzetközi tapasztalattal is rendelkező szakember számos meghatározó hazai és globális cég kampányát irányítja Magyarország vezető kommunikációs tanácsadó ügynökségénél. A tartalom és média csoport vezetője emellett a multinacionális ügyfelek regionális programjainak koordinálásáért felel. Imre korábban a Grayling budapesti, majd londoni irodájában dolgozott tanácsadóként, ezt megelőzően pedig Kuala Lumpurban az Institute of Public Relations Malaysia pr-munkatársa volt.

Zorigt Batjin

PR divízió vezető

HPS

Zorigt Batjin 11 éve foglalkozik kommunikációs stratégiával és tanácsadással. Pályafutása alatt PR és reklámügynökségnél tanácsadói pozíciótól kezdve PR ügynökség ügyvezetőig, jelenleg az egyik legnagyobb reklámügynökségnél, HPS-nél PR divízió vezetői szerepet tölt be. Több piacvezető, nemzetközi márka és termék kommunikációján, bevezetésén dolgozott a stratégia alkotástól kezdve a kivitelezésben, sajtó és influencer kampányokban. Ügynökségi tapasztalataiból fakadó előnye a különböző szolgáltatási területek ismerete, és az integrált kampányokban való tapasztalata és a jártassága.