Bernát Szonja
Head of PR, CEE
Antenna Entertainment
Több mint 10 éve foglalkozik PR kommunikációval, ügyfél és ügynökségi oldalon egyaránt megfordult. Az Antenna Entertainmenthez az ACG-től érkezett, ahol az 5 év alatt többek között olyan márkákkal foglalkozott, mint a Zwack, Sony Pictures Television, UNICEF vagy az Ökumenikus Segélyszervezet, melyekhez számos díjnyertes kampány fűződik. 2022-ben csatlakozott az Antenna Entertainmenthez, hogy régiós PR managerként a hazai a tévés portfólió – kiemelten a VIASAT3 – kommunikációját segítse, 2024-től pedig Head of PR CEE-ként mind a 9 márka PR támogatásáért felel a régióban. Szabadidejében freelancerként is dolgozik, olyan kampányok fűződnek a nevéhez, mint a Meili, Jason Momoa vodkájának hazai bevezetése. Hisz az etikus PR kommunikációban – azaz nem mindent az eredményekért – és a kis költségvetésű megoldásokban, hiszen ezekkel a legnehezebb felkerülni a térképre.