a zsűri elnöke:

Tóth Valentin

kommunikációs és vállalati kapcsolati vezető

Coca-Cola HBC Magyarország

Diplomáját történelem szakos bölcsészként szerezte az ELTE Bölcsésztudományi Karán, ahol média és angol szakokon is tanult. Több évnyi online újságírást követően, 2003 óta  tanácsadóként nagyvállalatok, beruházások, szakmai és civil szervezetek kommunikációját támogatta. A Coca-Cola hazai forgalmazójához 2015-ben csatlakozott vállalati kapcsolatok és kommunikációs igazgatóként.

a személyes zsűri tagjai:

Gál Judit

kommunikációs igazgató

Auchan Magyarország

Az Auchan Magyarország kommunikációs igazgatója. A szóvivői feladatok mellett a vállalat külső- és belső kommunikációs stratégiájának felelőse, a vállalati kommunikációs csapat vezetője, employer branding és kríziskommunikációs szakértő.  Az Auchan Csoporton belül a nemzetközi kommunikációs irányvonalakkal történő összhang megteremtése mellett a jó gyakorlatok megosztása is feladatköréhez tartozik. Munkája során legfontosabb értéknek a hiteles és releváns tájékoztatást és a vállalaton belüli hatékony és kölcsönös kommunikációt tartja, bátran alkalmazva újszerű megoldásokat is. Szakmai eredményeit a Magyarországi Szóvivők Országos Egyesülete "A Szavak Embere" díjjal ismerte el 2015-ben.

Diplomát az ELTE francia-kommunikáció szakán, majd a BKF posztgraduális szóvivő és kommunikációs vezető képzésén szerzett. Ezután a Lyon 3 Egyetem MBA képzését is elvégezte. Vállalati kommunikációs tapasztalatait korábban a Grayling és a Hill&Knowlton PR-ügynökségek kötelékében alapozta meg, a két szervezetnél összesen 7 évet eltöltve, mielőtt 2012-ben az Auchan Magyarországhoz csatlakozott.

Ludvig Orsolya

kommunikációs és kormányzati kapcsolati igazgató

Mercedes-Benz Manufactoring Hungary

A Mercedes Gyár csapatához frissen csatlakozott szakértő immár több mint 20 éve foglalkozik stratégia kommunikációval. Korábban az EY Hungary, illetve a Siemens Zrt. azonos pozícióját töltötte be, de sok évig saját ügynökségét is managelte.

„Elhivatott vagyok a koncentrált és felelős kommunikáció mellett, mely érti a csoportok közötti tolmácsolás szükségességét és jelentőségét, az üzlet támogatása céljából közös platformot adva menedzserek, kutatók, kék gallérosok, vásárlók, akadémiai és kormányzati szervezetek számára. 6 gyermeket nevelek, lelkes irodalom és a sport rajongó vagyok.”
 

Molnár Csaba

Közösségfejlesztési igazgató, igazgatósági tag

MagNet Bank

2010. év elején csatlakozott a MagNet Bankhoz, a felvállalt közösségi banki stratégia megvalósítására. A Bank közösségfejlesztési területét vezeti, amely magában foglalja a szervezet humán stratégiájának, külső és belső kommunikációjának, illetve márkájának és marketing tevékenységének fejlesztését, továbbá a Bank civil partnereivel való együttműködésének és társadalmilag felelős stratégiájának alakítását.
2013 óta a Bank egyik részvényese és a Bank igazgatóságának tagja.
 
Kommunikációs, szervezet- és vezetőfejlesztés, illetve humán erőforrás menedzsment területen már több mint 18 éve dolgozik, nemzetközi és hazai, illetve pénzügyi, nagyvállalati és tanácsadó cégeknél egyaránt.
Utóbbi évek érdekesebb kihívásai: Felelős pénzintézetek GRI FSSS pénzügyi ágazat jelentéstételi útmutató magyar adaptációnak lektora, ARC kiállítás zsűritag (civil szervezetek szekció), Dazoo shortfilms KAP pályázat, MPRSZ CSR Best Practice zsűritag, iGEN (Innovatív Generáció) Mentor.

"A szakmai tapasztalataim komolyságának ellenére, ma is gyakran azon kapom magam, hogy akár a felvállalt stratégiánk kapcsán is optimistán és lelkesedéssel gondolok a jövőnkre. Még ha ezt sem jelenértékben, sem bruttó boldogságindex növekedésben számszerűsíteni nem lehet. Továbbra is töretlenül hiszek például tudatos fogyasztóban. Abban, akinek eddig csak biopiacról származó zöldsége, fair trade kávéja, lassabb tempója, kisebb ökolábnyoma, több könyve, városi bringája, vagy jógamatraca volt. De most már tudjuk róla, hogy nem csak akkor viselkedik így, amikor költi a pénzét, hanem akkor is, amikor épp megtakarítja. Ami jó. Ráadásul úgy látjuk, ez nem múlik el neki. Ezért is szeretjük őt nagyon. Meg azt is, amit mi csinálunk. Egy jó és szerethető bankot, nyitott gondolkodású, aktív munkatársakkal, ügyfelekkel, közös értékek, tudatos választásokkal és felelős döntésekkel. Ma már lehet idehaza is szelektíven bankolni."

Perlaky-Papp József

címzetes docens, pr stratéga, az Executive MBA Public Relations szakirány vezetője

Budapesti Metropolitan Egyetem

Közgazdász, marketing szakközgazdász, politikai szakértő.
24 éve foglalkozik kommunikációval, az első 7 évben vállalatok marketing vezetőjeként dolgozott, azóta tanácsadóként keresik.
14 éve tanít főiskolán, egyetemen public relations-t, politikai pr-t, politikai marketinget.
A Budapesti Metropolitan Egyetemen két Executive MBA képzést vezet, a Public relations és a Stratégiai marketing képzéseket. Az egyetem keretei között alapította Közép-Kelet Európában az első diplomát adó Krízis- és válságkommunikációs szakirányt.
Vállalatvezetők, polgármesterek, politikusok tanácsadója.
Szakterülete a kríziskommunikáció, vezetőket készít fel nehéz helyzetek kezelésére, városmárkákon dolgozik.
A médiában rendszeresen kérik szakmai véleményét kríziskommunikáció, közéleti és politikai kommunikáció, márkázás témákban.

Siska Mátyás

Elnökségi tag

MPRSZ

Okleveles közgazdász, minősített junior üzletviteli tanácsadó, a hazai kommunikációs piacon nagy tapasztalattal rendelkező üzleti kommunikátor szakember. Főként az online PR megoldások, a közösségi kommunikáció, az online kríziskommunikáció és hírnévmenedzsment témában tart rendszeresen szakmai prezentációkat, a sajtó gyakran megszólaltatott szakértője.

Szakmai pályafutását vállalkozóként kezdte, majd social media üzletágvezetőként csatlakozott a Merlin Communications csapatához, ahol később üzletfejlesztési igazgatóként tevékenykedett. Az elmúlt több, mint egy évtizedben a KKV szektor képviselőitől kezdve hazai és nemzetközi nagyvállalatokig, állami hivatalokig bezárólag színes, izgalmas ügyfélkörrel dolgozott, így  többek között  részt vett a Converse, az O’Neill, a Magyar Telekom, a Richter Gedeon, a Procter&Gamble vagy a Nescafé hazai kommunikációs programjainak megvalósításában is.

Az ügynökségi világot követően pályafutását ügyféloldalon folytatva a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara marketing igazgatójaként felelős a szervezet marketingkommunikációjának tervezéséért és megvalósításáért.

2011-től a Kürt Akadémia Net-Works képzésének oktatója.

2012-ben a PR Herald szerkesztősége beválogatta a magyar PR szakma kiemelkedő szakembereit bemutató „A hazai PR szakmai arcképcsarnoka” című portrékötet szereplői közé. 2013 decemberétől a Magyar Public Relations Szövetség elnökségének tagja.

Szollár Domokos

kommunikációs igazgató

MOL Hungary

Sztaniszláv András

Stratégiai kommunikációs tanácsadó

PERSONAR KFT. VEZETŐ PARTNERE

Stratégiai kommunikációs tanácsadó, a PersonaR Kft vezető partnere. Több mint másfél évtizedes szakmai karrierjét szabadúszó újságíróként, szerkesztőként kezdte. 2005 óta foglalkozik PR kommunikációval, elsősorban nagyvállalati ügyfelekkel dolgozik. Szakterülete a tervezés, tartalom- és stakeholder menedzsment, mérés és értékelés, valamint fenntarthatósági és felelősségvállalási kommunikáció.

2013-2016 között az Egyesült Királyságban élt, ahol több kommunikációs projektben is dolgozott; azóta részben újra Magyarországon segíti ügynökségek és vállalatok kommunikációját független tanácsadóként. Két és fél éve az angol Chartered Institute of Public Relations (CIPR) nemzetközi tagozatának alelnöke és Magyarországról elsőként lett akkreditált PR szakértő. 2016 tavasza óta az International Communications Consultancy Organisation (ICCO) Magyarországot képviselő vezetőségi tagja, valamint a Magyar PR Szövetség nemzetközi nagykövete

Vándor Ágnes

Ügyvezető igazgató

PPH Media

Mérnök-közgazdászként a gyógyszeriparban kezdett dolgozni a Richterben nemzetközi kapcsolatok majd az MSD-ben marketing területen. A médiába az orvosi lapok kapcsán került, ahol a kiadó bővülésekor 2007-től a Kreatív Csoport vezetője lett. 2010 óta a legnagyobb hazai szaklapkiadó, a Professional Publishing Hungary ügyvezetőjeként szakmai médiumok napi online és havi print megjelenéseiért, valamit évi 50-60 szakmai versenyért és rendezvényért felel az FMCG, turisztikai, ipari-mérnöki, orvosi szektorokban, a kommunikációs szakmában és a dohányipar trade terültén.

A PPH évről évre jobb üzleti eredményeket ér el többek között a portfólió szélesítésének, a sokrétű termékfejlesztésnek, de első sorban a három éve teljesen átszervezett remek csapatnak köszönhetően.

Ágnes tagja az MLE felügyelőbizottságnak, az Egyenlítő körnek és a Mensa HungarIQa egyesületnek.

Az online ZSŰRI TAGJAi:

Angoujard Klaudia

Sofitel Budapest Chain Bridge

Asztalos Andrea

SANOFI-AVENTIS

Bak Anita

Merlin Communications Magyarország

Balaton Anita

Café PR

Ügyvezető

Balatoni Zsófia

Uniomedia Communications

Balázs Kornél

Roxer

Bede Márta

Well PR Ügynökség

Bors Kata

HEINEKEN Hungária Sörgyárak

Büchler András

Libri Kiadó

Bródy Zita

LT Communication Reklámügynökség

Csanda Gergely

KÜRT Akadémia

Döry Gábor

Corinthia Hotel Budapest

Erdős Dóra

Red Bull Hungária

Garai Ágnes

OTP Bank

Gombkötő Zoltán

Invitel Távközlési Zrt.

Hajnal Tamás

Human Telex

Horváth Bence

Mercedes Benz Hungária

Kappéter Béla

FHB Jelzálogbank

Kolma Kornél

SAKKOM Interaktív

Komendó Beatrix

MyAd Marketing

Kónya Beáta

LG Electronics Magyar Kft.

Lakatos Zsófia

Emerald PR

Máriás Patrick

We Love Kreatív

Mentes Endre

ACG

Nemes Ágnes

Morpho

Ószabó Attila

LA Communications

Palcsó Sára

Zwack Unicum

Petrányi-Széll András

PS:PRovocative

Pőcze Balázs

Mito

R. Kovács Dániel

Front Page Communications

Starcz Ákos

Next Wave Europe

Szabó Orsolya

::progressive::

Szabó Virág

NeoNoir

Szántó Dániel

Noguchi Porter Novelli

Tóth Eszter Anna

Hell Energy Magyarország

Vadnai Ágnes

McDonald’s Magyarország

Varga Zsombor

TOYOTA CENTRAL EUROPE

Varró Szilvia

XKK

Vágvölgyi Mihály

DeepInsight

Vince Beáta

Unilever Magyarország

Zámbori Péter

Zámbori Péter Kommunikációs és Stratégiai Tanácsadó Kft.

Zámbó Anna

Republic Group

Zorigt Batjin

HPS Experience

Zsombok Daniella

Live PR