A zsűri összeállítása:
A Prizma zsűrijébe meghívást kap az előző évi verseny legsikeresebb megbízója és ügynöksége.

A 2024-es Prizma zsűrijében 6 ügyféloldali és 6 ügynökségi szakember foglal helyet a szervező képviselője mellett, ők online és személyesen egyaránt értékelik a beérkezett pályamunkákat.

ZSŰRIELNÖKÖK:

Balaton Anita

Tulajdonos-ügyvezető

FleishmanHillard Budapest

Sokan még a Café PR alapítójaként ismerik, de a világ változik, így immár FleishmanHillard Budapest cégnév alatt, de ugyanazzal a szenvedéllyel képviseli a kommunikációs szakmát.  A szakértelem, szakmai igényesség, a referenciák nem változtak, csak a cégnév, és talán egy kicsit ő maga és a tapasztalatai. Számos meghatározó márka pozicionálásának, kommunikációjának, reputációjának építésében és megvalósításában vett részt itthon és külföldön. Harminchárom éve dolgozik ezen a területen és harcosan képviseli azt a szakmafelfogást, ami szerint a PR-kommunikáció adatokra épül, széles kapcsolati hálórendszer menedzseléséről szól, hosszú távú hatásokra törekszik. 

Szinai Ádám

Marketingkommunikáció és PR vezető

CIB Bank

Pályafutását külföldön kezdte, Magyarországon először piackutatóknál, később az Inter-Európa Banknál dolgozott, utána csatlakozott a CIB Bankhoz, ahol a marketing, külső és belső kommunikáció, valamint CSR menedzsment területeket vezeti. A CIB Bank etikai bizottságának elnöke, különböző civil és önkéntes program, kezdeményezés aktív résztvevője. Hazai és nemzetközi konferenciák rendszeres előadója, marketing és kommunikációs szakmai szervezetek tagja, szakmai publikációk önálló és társszerzője. Számos nemzetközi és hazai szakmai díj nyertese, a legsikeresebb hazai marketing és kommunikációs vezetők listájának állandó tagja.

ZSŰRITAGOK:

Adravecz-Laufer Flóra

Ügyféligazgató

Noguchi

2015-ben csatlakozott a céghez és közel egy évtizedes márkakommunikációs tapasztalattal rendelkezik. Változatos kommunikációs kampányokat vezetett FMCG, ICT, divat, gyógyszer- és energiaipari területeken olyan ismert és elismert márkák, illetve vállalatok számára, mint a Yettel, az Unilever, az OMV vagy az Egis. A szakember több kampányát is rangos hazai és nemzetközi díjakkal ismerték el.

Horváth Ágnes

Főszerkesztő

Kreatív magazin

Családi indíttatásra már gyerekkorától kezdve újságírónak készült, de diplomáját turizmus szakon szerezte, így nem véletlen, hogy szakmai pályafutása egy turisztikai lapkiadónál indult. Az itt töltött évek során szakmai lapoknál dolgozott újságíróként, szerkesztőként, később főszerkesztőként. Az elmúlt években PR és kommunikációs területen mozgott, főleg FMCG, pharma, építőipari, gasztronómiai és lifestyle brandeknek. 2024 februárja óta a Kreatív főszerkesztője.

Németh Flóra

PR szakmai vezető

Magyar Telekom

Karrierjét kommunikációs ügynökségeknél kezdte, városmarketinggel, kulturális kommunikációval foglalkozott, PR accountként az egyik legjelentősebb hazai gyógyszeripari vállalat image megjelenésein, valamint nemzetközi kommunikációs feladatokon dolgozott. Később a Generali Biztosító PR és CSR szakértőjeként felelt a biztosító és alapítványa PR tevékenységeiért. 2018-ban csatlakozott a Magyar Telekomhoz senior PR szakértőként, 2022-től PR szakmai vezetőként felel a Telekom vállalati PR stratégiájáért, tevékenységéért, kríziskommunikációjáért és sajtókapcsolataiért. Csapatával közösen több hazai és nemzetközi díjnyertes PR kampányt jegyez.
Munkája elismeréseként 2023-ban a hazai top marketing és kommunikációs szakértőket értékelő Signature listán a PR és az összesített kategória fődíját vehette át. Alapvető fontosságúnak tartja a stratégiai gondolkodást, így a PR stratégiai helyét, szerepvállalását egy nagyvállalati rendszerben, ugyanakkor folyamatosan keresi a friss, előremutató megközelítéseket. Ehhez inspirációt legtöbbször olvasásélményeiből, valamint a művészetekből, elsősorban a kortárs képzőművészetből merít. A Magyar Public Relations Szövetség, az Egyenlítő Alapítvány és a Menedzserek Országos Szövetségének aktív tagja.

Orosz Anna

Vállalati kapcsolatok és kommunikációs vezető

HEINEKEN Hungária

Kulturális újságíróként kezdte a karrierjét, majd az elmúlt tizenöt évben számos iparágban szerzett vállalati kommunikációs tapasztalatot. Az Egis gyógyszergyárnál külső és belső kommunikációs feladatai közé tartozott többek között a vállalat első fenntarthatósági jelentésének összeállítása, továbbá a gyógyszerkutatás- és fejlesztés folyamatát bemutató Egis Tudományos és Technológiai Központ multimédiás kiállításának teljes körű projektmenedzsmentje. A Lufthansa Systemsnél az employer branding stratégia kidolgozásáért is felelt, az elmúlt években pedig a világ egyik vezető biotechnológiai gyógyszercégénél, a Bristol Myers Squibbnél dolgozott díjnyertes edukációs kampányokon Corporate Affairs & Patient Advocacy Managerként.Szenvedélye az irodalom és az olvasásnépszerűsítés, szabadidejében regényeket fordít és rajong a podcastokért. Saját könyves podcastja Csütörtöki könyvklub címmel a Radiocafé98-on is hallható. 

Pantl Péter

Kommunikációs igazgató

MOL Csoport

Diplomáját a Szegedi Tudományegyetemen szerezte médiatudomány- és kommunikációs szakon. Pályafutását a médiában kezdte, ahol először újságíróként, majd később főszerkesztőként dolgozott. A Marquard Mediánál tartalomigazgatóként hozzátartozott a teljes férfi divízió, így ő felelt a magazinok, az online tartalmak valamint az akkor újdonságnak számító iPad verziók fejlesztésért is. Emellett tanácsadóként részt vett a Roxy Rádió, majd a Danubius Rádió reggeli műsorainak kidolgozásában. 2015-ben lett a HELL ENERGY nemzetközi kommunikációs és marketingigazgatója, az általa vezetett csapat dolgozta ki a Bruce Willis-szel forgatott reklámfilmeket és az ahhoz kapcsolódó kreatívokat, valamint a mintegy 20 országban futó kampányokat. Immáron 4 éve a MOL Csoport kommunikációs és marketingigazgatója, ahol többek között a belső kommunikáció, a PR, a marketingkommunikáció és a szponzoráció tartozik az általa vezetett osztály feladatkörébe. 2022-ben beválasztották a HUMDA igazgatóságába, a Magyar Reklámszövetség és a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja, valamint a Magyar Kosárlabda Szövetség Elnökségi tagja.

Radó András

Kommunikációs és kormányzati kapcsolatok vezető

Wizz Air

Több mint másfél évtizede nagyvállalatok kommunikációjával foglalkozik. Belső kommunikációs auditokkal kezdte, majd egy nemzetközi cég regionális belső kommunikációját fejlesztette. Évekig több tucat piacért felelős szóvivőként képviselte a Wizz Airt, vezette a stewardess toborzást, jelenleg pedig az összes WIZZ piac sajtókapcsolatáért, valamint a Wizz Air kormányzati kapcsolataiért felel. Minden helyzetben az őszinte, nyílt és egyértelmű kommunikáció híve, nagyra értékeli a kreativitást, az „out of the box” gondolkodást, problémamegoldást. 

R. Nagy András

Ügyvezető

Próbakő Kommunikáció

A több mint 20 éves Próbakő Kommunikáció ügyvezető-társtulajdonosa, a Worldcom PR Group globális ügynökséghálózat hálózat EMEA régiójának igazgatósági tagja, ezenkívül az MPRSZ Etikai Bizottságában is szerepet vállal. Cégével számos hazai és nemzetközi szakmai díj birtokosa (PREXA, Prizma, BestNet, Hipnózis, Golden Drum, EFFIE), 2023-ban elnyerte az Inspiring Workplaces brit szakmai szervezet Inspiring Leader díját. A Worldcom hálózatában a fiatal kollégák továbbképzésért felel, az elmúlt évek során több mint 200, harminc év alatti európai PR-szakember fordult meg a Próbakő által évente szervezett budapesti Youth Meetingeken. 2016-tól 2018-ig a nemzetközi hálózat EMEA régiójának elnöki tisztét is betöltötte.

Pór Péter

Senior Account Director

Uniomedia

Több mint 6 éve erősíti az Uniomedia csapatát, ahol elsősorban technológiai és IT ügyfelekkel foglalkozik. Az évek során számos nemzetközi és hazai szinten is elismert kommunikációs kampányban vett részt, jelentős tapasztalatot szerezve a szektorban.

Tóth György

PR és stratégiai igazgató

Mediator

Az eredetileg politológus végzettségű kommunikációs szakember a spin doctor életformát cserélte le az attól lényegében nem is annyira különböző PR-ra. Az elmúlt húsz évben ügynökségeknél – így sajátjában is – töltött be brand- és kommunikációs stratéga és PR-tanácsadói pozíciókat, ügyféloldalon formálta kortárs képzőművészeti intézmény image-ét, vagy épp évekig szervezett dokumentumfilm-fesztivált. Rövid ideig tartó szabadúszás után 2019 óta vezeti a Mediator frissen alakult PR divízióját, amelyet később stratégiai vezetői feladatokkal egészített ki. Zeneőrült, szenvedélyes történetmesélő, aki még mindig olvas nyomtatott lapokat. A Mediator TrendFM-en futó heti kreatívipari műsora, a reBrief szerkesztő-műsorvezetője. 

Varga Eszter

Vállalati kommunikációs vezető

Ringier Hungary

Pályakezdőként az államigazgatásban kezdte a PR kommunikációs szakmát, ahonnan hosszú évekre ügynökségi oldalra igazolt a Café Communications-höz. 2015-től az MKB Bank kommunikációs csapatában dolgozott, onnan érkezett 2017-ben média oldalra az akkori Ringier Axel Springerhez, a jelenlegi Ringier Hungary kiadóhoz, amelynek a teljes külső- , belső-, social- és B2B kommunikációját menedzseli. A svájci székhelyű független médiacsoport corporate kommunikációs csapatának, valamint társadalmi egyenlőségi kezdeményezéseinek aktív résztvevője a CEE régióban.

Varjassy Dóra

Content Group Head

Republic Group

2019 óta foglalkozik content területtel, 2020 óta pedig kifejezetten PR kommunikációval az ügynökségi oldalon. A Republic Groupnál töltött három év alatt a klasszikus social és PR területek mellett mélyrehatóan megismerte az újgenerációs tartalmi megoldásokat is. Jelenleg az ügynökség content divíziójának PR kommunikációra specializálódott csapatát vezeti. Szakmai credoja, hogy a csapat a lényeg, minden megoldás alapja. Az ügynökség minden divíziójának és az ügyféloldali szakemberek együttműködésének erejében hisz.