A ZSŰRI TAGJAI ⇲

Bernát Szonja

Head of PR, CEE

Antenna Entertainment

Több mint 10 éve foglalkozik PR kommunikációval, ügyfél és ügynökségi oldalon egyaránt megfordult. Az Antenna Entertainmenthez az ACG-től érkezett, ahol az 5 év alatt többek között olyan márkákkal foglalkozott, mint a Zwack, Sony Pictures Television, UNICEF vagy az Ökumenikus Segélyszervezet, melyekhez számos díjnyertes kampány fűződik. 2022-ben csatlakozott az Antenna Entertainmenthez, hogy régiós PR managerként a hazai a tévés portfólió – kiemelten a VIASAT3 – kommunikációját segítse, 2024-től pedig Head of PR CEE-ként mind a 9 márka PR támogatásáért felel a régióban. Szabadidejében freelancerként is dolgozik, olyan kampányok fűződnek a nevéhez, mint a Meili, Jason Momoa vodkájának hazai bevezetése. Hisz az etikus PR kommunikációban – azaz nem mindent az eredményekért – és a kis költségvetésű megoldásokban, hiszen ezekkel a legnehezebb felkerülni a térképre.

Döbrögi Andrea

stratégiai igazgató

Morpho

Andrea harminc éve kezdett el dolgozni a kommunikációs szakmában: tíz év médiaügynökségi tapasztalat után a PR és a tanácsadás területén folytatta karrierútját. Közel egy évtizede a Morphónál stratégiai igazgatóként segíti az ügyfeleket abban, hogy ne csak kampányokat, hanem sikeres kommunikációs rendszereket építsenek. Ügynökségi oldalon munkája rendkívül változatos: az autóipartól a gyógyszergyártásig, az FMCG-től a pénzügyi szolgáltatásokig számos márka építésében vett részt. Stratégaként az összefüggésekben hisz, egymásra épülő, jól megalapozott lépésekben. Fontosnak tartja, hogy a márkakommunikáció tiszta és egyértelmű „miértek”-re épüljön: stratégiai célokra,  attitűdökre, társadalmi trendekre. Szerinte egy márka akkor érhet el valódi hatást, ha figyelünk ezekre az insightokra. Így születnek az olyan történetek, amikkel igazi értéket teremtünk, társadalmat formálunk, változást érhetünk el.”
 

Gáspár Bence

kommunikációs vezető

OTP Bank

Az OTP Bank kommunikációs vezetője. Pályafutása elején 3-3 évet töltött a PwC-nél és a Hill&Knowltonnál, majd négy évig a MAG Magyar Gazdaságfejlesztési Központ kommunikációs vezetője volt. 2011 óta dolgozik az OTP Banknál, a külső és belső kommunikáció stratégiai irányításáért felel. A Magyar PR Szövetség alelnöke és a Prima Primissima Alapítvány felügyelőbizottságának elnöke.

Győri Krisztina

alapító-ügyvezető igazgató

Next9 Communications

PR-stratéga, content- és kriziskommunikációs specialista. 10 év államigazgatásban eltöltött szakmai múlt után váltott ügynökségi oldalra. Jelenleg már saját kommunikációs ügynökségét, a Next9 Communicationst vezeti alapítótársával közösen. A Next9 megalapításakor a legfontosabb célja az volt, hogy a szakmai kihívásokon túl értékteremtő, közösségépítő projekteket és kampányokat valósíthasson meg. Az elmúlt években key account direktorként és PR-divízióvezetőként közel 20 magyarországi nagyvállalat külső-belső kommunikációjának ügynökségi feladatait irányította.
Naprakész és rendkívül széleskörű sajtókapcsolatokkal rendelkezik elsősorban a közélet, gazdasági, egészségügyi, kulturális, női és lifestyle médiumoknál.

Az általa irányított kampányok szinte minden szakmai elismerésben részesültek már: European Excellence, Sabre, Effie, Prizma, Aranypenge, Lollipop. stb. Az idén 8 éves Next9, számos hazai és nemzetközi díjat nyert, és évek óta fent van az APEX lista TOP10 PR ügynöksége között is.
 

Knapcsek Katalin

alapító-ügyvezető

KNK

A KNK Kommunikációs Ügynökség alapítója és ügyvezetője, közel két évtizedes tapasztalattal a kommunikációs és kreatíviparban. Pályafutása során számos hazai és nemzetközi márka integrált kampányán dolgozott, kiemelt fókuszt helyezve a márkastratégia, a kreatív storytelling és az élményalapú kommunikáció összekapcsolására. A több, mint tíz éve működő KNK ma már teljes körű, 360 fokos szolgáltatást nyújt, ügyfelei között az FMCG szektor food és nonfood gyártói mellett a retail, az egészségügy, az autóipar, a befektetési piac meghatározó szereplői is megtalálhatók. Az ügynökség szakmai eredményeit rangos elismerések fémjelzik: APEX 2. helyezés (2023), Prizma arany és ezüst (2021, 2023, 2024), Lollipop arany és ezüst (2022, 2024), PREXA ezüst (2025). Katalin szakmai hitvallása, hogy a kommunikáció akkor igazán értékes, ha egyszerre épít márkát, közösséget és társadalmi értéket is.

Lövenberg Balázs

stratégiai igazgató

Noguchi

Kanyargós úton, alkalmazott matematikus és amerikanisztika szakos bölcsész végzettséggel, majd pár év nemzetközi terrorelhárítási elemzői tapasztalattal érkezett a kommunikációs szakmába, lassan 20 éve. Mielőtt a Noguchihoz csatlakozott, Magyarországon a Weber Shandwick és az Avantgarde tanácsadója, majd az egyik első hazai digitális és social media ügynökség, a Karmamedia társalapítója, később az Egyesült Királyságban pedig a psLondon és a Spider PR vezető tanácsadója volt. Önkéntesként webes projektvezető volt a London és Los Angeles vezető reklámszakemberei által indított ADCAN Awards non-profit reklámversenynél, ami jótékonysági szervezeteket és pályakezdő filmeseket támogatott a TBWA Media Arts Lab, a Partizan és a Rattling Stick közreműködésével. Időnként ír, néha olvas, gyakran fut. Szereti a kutyákat és a lovakat.

Mamusits Péter

ügyvezető

Lounge Communication

Mamusits Péter két évtizede tölt be vezetői pozíciót a kommunikációs, PR területen. Pályája rendezvényszervezéssel indult, ahol először találkozott a szponzoráció és a reklám világával. Már ekkor úgy gondolta, hogy számára a direkt marketing helyett a hosszú távon fenntartható, finomabb hatásmechanizmusokkal dolgozó PR eszköztára izgalmasabb, mivel az hatékonyabb megoldásokat is kínál.

Karrierje során elsősorban ügynökségi oldalon dolgozott: a McCann Budapest után a Noguchi Porter Novelli vezető munkatársaként négy évig irányított stratégiai kommunikációs projekteket, majd 2011-ben társalapítóként a Lounge Communication vezetője lett. Vezetése alatt az ügynökség a hazai kommunikációs piac meghatározó szereplőjévé vált, számos rangos hazai és nemzetközi elismerést nyerve. A Lounge Group PR-divíziója, a Lounge Communication 2024-ben az első helyre került a hazai PR-ügynökségi rangsorban, amelyen évek óta a top3-ban szerepelt. Nemzetközi szinten is áttörést hozott az ügynökség számára, hogy a magyar ügynökségek közül elsőként nyerte el az amerikai Grand Stevie Awardot a legjobb marketingügynökség kategóriában 2024-ben. 

Szakterülete a kríziskommunikáció és a reputációmenedzsment, emellett átfogó tapasztalattal rendelkezik médiakapcsolatok, belső és online kommunikáció, valamint stratégiai PR terén. Rendszeres előadó szakmai fórumokon: állandó kerekasztal-vendége a Digital-Media Hungary konferenciának, előadóként szerepelt a Brain Baron, és rendszeresen ad interjúkat szakmai portáloknak, valamint rádióknak.
 

Rácz Krisztina

PR igazgató

Café Communications

A Café Communications PR igazgatójaként 2024 februárja óta dolgozik. Ezt megelőzően a Grayling budapesti csapatát vezette. Több mint húsz éve van jelen a kommunikációs szakmában, ebből több mint tíz évet ügynökségi oldalon töltött, elsősorban tech, pénzügyi, energiaipari, valamint FMCG ügyfelekkel dolgozva.

Szabó Ibolya

vállalati kapcsolatok vezető

Dreher Sörgyárak

Több mint 20 éve dolgozik kommunikációs vezetői pozícióban. A The Coca-Cola Company magyarországi leányvállalatánál hat éven át töltötte be a közkapcsolati és kommunikációs vezetői szerepet, majd közel négy éven keresztül a Coca-Cola európai központjából 38 országban felügyelte a vállalati kríziskommunikációt és a stakeholder managementet a helyi csapatokkal együttműködve. Olyan kiemelt projekteken dolgozott, mint a Coca-Cola szerepvállalása a londoni olimpián vagy a milánói világkiállításon. Egy több iparágra és vállalati kultúrára rálátást biztosító ügynökségi időszak után a Well PR-nél a Magyar Telekom belső kommunikációs csapatát vezette. 2018-tól a Dreher Sörgyárak vállalati kapcsolatok igazgatójaként tevékenykedik.

Szabó Judit

Vállalati Kommunikációs és Fenntarthatósági Vezető

McDonald's (Progress Étteremhálózat Kft.)

Szabó Judit, a hazai McDonald’s éttermeket üzemeltető Progress Étteremhálózat Kft. Vállalati Kommunikációs és Fenntarthatósági Vezetője. Közel húszéves tapasztalattal rendelkezik a vállalati kommunikáció területén, és vezető multinacionális vállalatoknál ért el jelentős eredményeket a márkaépítésben, valamint a vállalati partnerekkel és közösségekkel való kapcsolattartási stratégiák kialakításában és megvalósításában. 2020-ban csatlakozott a hazai McDonald’s-hoz, ezt megelőzően a Danone-nál, a MOL Csoportnál és több mint tíz éven át a The Coca-Cola Company-nál töltött be kommunikációs pozíciókat
 
A McDonald’s-nál Judit kulcsszerepet játszik a márka hazai hírnevének és láthatóságának erősítésében. Feladatai közé tartozik a vállalati- és fogyasztói PR kommunikáció irányítása, valamint a vállalat hosszú távú stratégiai céljainak támogatása. Munkáját az a személyes meggyőződés vezérli, hogy a hatékony kommunikáció nemcsak az üzleti növekedést szolgálja, hanem a helyi közösségekkel tartós kapcsolatokat is építhet.

Varró Gabriella

kommunikációs szakértő

SOS Gyermekfalvak

20 éves kommunikációs szakmai háttér és számos nagyszabású kreatív kampány van mögötte. Dolgozott államigazgatásban, ügynökségi oldalon stratégiai vezetőként, 10 éve civil szervezetek ügyeit segíti felhangosítani. A társadalmi kérdések és esélyegyenlőségi problémák mindig kiemelten foglalkoztatták, szociológusként nevéhez fűződik az első magyar otthonszülés kutatás, korábban oktatási szakértőként sok évet hátrányos helyzetű csoportok integrációjával foglalkozott, jelenleg is autizmus-specifikus társtréner és tanácsadó. Az SOS Gyermekfalvak díjnyertes kommunikációs kampányainak tervezője és megvalósítója.
 

Elkán Péter

Csoport Vállalati Kapcsolatok és Kommunikációs igazgató

4iG

Diplomaszerzését követően számos hazai- és nemzetközi hátterű kommunikációs tanácsadó cégnél dolgozott, elsősorban gyógyszer- és vegyipari, tőkepiaci valamint az informatikai szektorban szerzett jelentős tapasztalatokat. 2006-ban az SCD Holding Zrt. kommunikációs vezérigazgató helyetteseként a cégcsoport üzletágainak PR tevékenységét irányította többek között az ingatlanfejlesztés, kereskedelem továbbá a tőkebefektetések területén. 2011-től ügyvezető partnere a Wise Advisory Group Kft.-nek, mely pozícióban a stratégiai- és kríziskommunikációs, továbbá a public affairs, tőkepiaci-, és médiakommunikációs területeken dolgozott. A 4iG Nyrt.-hez 2020 tavaszán csatlakozott, ahol a menedzsment tagjaként a vállalatcsoport kommunikációs és marketing területeit irányította. 2022. szeptembere óta a 4iG csoport hazai és külföldi leányvállalatainak kommunikációjáért, illetve vállalati kapcsolataiért és szponzorációs tevékenységéért felelős igazgató.